اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هشدار مسؤولان در خصوص بارندگی فردا/ احتمال خسارت وجود دارد

معاون هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شده سامانه بارشی قدرتمند طی امشب و فردا، گفت: احتمال خسارت به محصولات باغی و کشاورزی در سطح استان خصوصا باغات شهرستان‌های بن و سامان از دیگر پیش‌بینی‌های روزهای آینده است.

هشدار مسؤولان در خصوص بارندگی فردا/ احتمال خسارت وجود دارد

مهرداد قطره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا ادامه دارد، گفت: مردم چهارمحال و بختیاری از ترددهای غیرضرور پرهیز و در تردد شهری و جاده‌ای به ویژه محورهای کوهستانی احتیاط کنند. 

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کاهش دما برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، افزود: بارش برف و باران، لغزندگی جاده‌های مواصلاتی در برخی مناطق استان به‌خصوص نیمه‌شمالی و احتمال خسارت به محصولات باغی و کشاورزی در سطح استان خصوصا باغات شهرستان‌های بن و سامان از دیگر پیش‌بینی‌های روزهای آینده است.

وی با بیان اینکه اندیشیدن تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات ناشی از افت دمای هوا طی صبح سه‌شنبه و به‌خصوص سرمای تابشی صبح چهارشنبه در سطح باغات استان باید توسط باغداران صورت بگیرد، اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تنظیم دمای هوای گلخانه‌ها، مراکز پرورش قارچ، مرغداری‌ها و ...، عدم صعود به ارتفاعات با توجه به احتمال صاعقه و تنظیم آب ورودی استخرهای پرورش ماهی از دیگر اقداماتی است که باید مورد توجه شاغلان این حوزه قرار بگیرد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول