اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری سارقان موبایل اسلامشهری که مرتکب قتل شده بودند

سارقانی که در یک نقشه از پیش طراحی شده از یک مغازه موبایل فروشی در خیایان آیت الله کاشانی اسلامشهر دست به سرقت زده و صاحب مغازه رابه قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری سارقان موبایل اسلامشهری که مرتکب قتل شده بودند

یونس اسدی مقدم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام خبر قتل فروشنده موبایل در اسلامشهر، اظهار داشت: ۳نفر سارق با سوء استفاده از اعتماد کسبه اقدام به سرقت از یک مغازه موبایل فروشی کرده و درحین سرقت مرتکب قتل فروشنده شدند.

وی با تشریح این حادثه افزود: با توجه به تعطیلی و عدم فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری و خلوتی خیابان‌ها به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سارقان از موقعیت استفاده کرده و صاحب مغازه بنام فرشاد محمودی را با طراحی نقشه‌ای از روز قبل متقاعد می‌کنند، که روز جمعه ساعت ۹ صبح به مغازه مراجعه و موبایل مد نظر آن‌ها را پس از پرداخت باقی مانده وجه به صورت حضوری تحویل دهد.

دادستان اسلامشهر ادامه داد: روز جمعه در ساعت مقرر فرشاد مغازه رو باز می‌کندو پس از اینکه دو نفر از خریداران ظاهری داخل مغازه شده، کرکره برقی را پایین داده وسپس اقدام به گشودن درب گاو صندوق کرده تا گوشی مورد نظر خریداران راتحویل دهد که ناگهان خریداران با چاقو اقدام به تهدید فروشنده کرده و خواستار تحویل دادن بقیه موبایل‌های موجود به آن‌ها می‌شوند که باممانعت و مقاومت فروشنده با چاقو به وی حمله می‌کنند و پس از وارد کردن ضربات چاقو به ناحیه گردن فروشنده و بعد از جمع آوری تعدادی از گوش‌های داخل صندوق از مغازه خارج می‌شوند.

اسدی مقدم تشریح کرد: پیش از خروج سارقان از داخل مغازه فرد سومی که همدست سارقان و بعنوان دیده‌بان بیرون مغازه کشیک می‌داده به محض مطلع شدن از مجروحیت فروشنده صحنه را ترک و پس از مراجعه به کلانتری ۱۱ اسلامشهر خودرا تسلیم مأموران نیروی انتظامی کرده و جریان سرقت را به پلیس اعلام می‌کند.

وی با قدرانی از اقدامات پلیس، بیان کرد: بامطلع شدن مأموران نیروی انتظامی از وقوع حادثه با انجام اقدامات پلیسی و کنترل منطقه، سرانجام ۲ سارق قاتل را در یکی از بوستان‌های شهر و در حالی که موبایل‌های سرقتی را همراه داشتند شناسایی و دستگیر می‌کنند.

دادستان اسلامشهر ابراز داشت: در این حادثه فرد فروشنده که به شدت مجروح شده بود پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات وارده جان سپرد.

اسدی مقدم باهشدار به کسبه و اصناف برای رعایت جوانب احتیاط در انجام معاملات بویژه در روزهای تعطیل، تأکید کرد: با تلاش مأموران نیروی انتظامی و تشکیل پرونده قضایی برای ۳ سارق این حادثه باتوجه به حساسیت این واقعه پرونده خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گرفته و بزودی نتیجه پرونده با توجه به میزان محکومیت مجرمان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با هشدار به مردم در رعایت موارد احتیاط و ضرورت پیشگیری از شیوع شایعه در انتشار اخبار در شرایط فعلی جامعه ،خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند به هر نحوی در شرایطی که جامعه نیاز به آرامش و امنیت دارد در امنیت منطقه و آرامش مردم اختلالی بوجود آورند به شدت برخورد کرده و افراد متخلف را مجازات می‌کند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول