اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کاهش ۶۴ درصدی تردد در مسیرهای ارتباطی قزوین

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با اعمال محدودیت و همکاری مردم تردد در مسیرهای ارتباطی این استان از 25 اسفندماه جاری تا هشتمین روز از ایام نوروزی، ۶۴ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۶۴ درصدی تردد در مسیرهای ارتباطی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری اظهار کرد: با انتشار ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان قزوین و هشدارهای پزشکان و کارشناسان مبنی بر لغو سفر و ماندن در خانه شاهد همراهی خوب از سوی شهروندان بودیم که این روند باید تداوم یابد.

وی بابیان اینکه میزان ترددهای استان قزوین در روز ۸ فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۷۴ درصد کاهش داشته است، یادآورشد: تعداد مسافران جابجا شده نیز کاهش ۲۶ درصدی داشته است.

معاون استاندار قزوین گفت: در این روز تنها یک فقره تصادف خسارتی و ۲ فقره تصادف جرحی در استان قزوین صورت گرفته که ۳ مجروح داشته و خوشبختانه این سوانح منجر به فوت نشده است.

وی افزود: مجموع تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد کاهش داشته است.

به گفته فرخزاد در این مدت همچنین تعداد مسافران جابجا شده نیز کاهش ۳۱ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون عمرانی استانداری قزوین همچنین گفت: تعطیلات نوروزی امسال میزان سوانح جرحی در جاده‌های این استان نیز حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد مجروحان نیز در این مدت ۳۸ درصد و تعداد فوتی‌ها ۷۸ درصد کاهش یافته است.

معاون عمرانی استانداری قزوین در پایان اظهار داشت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوع شدن سفرهای برون شهری شاهد کاهش قابل توجه سفرهای غیر ضروری خواهیم بود که امیدواریم به قطع زنجیره انتقال کمک کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول