اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کاهش مراجعات مردمی با تجمیع ادارات شهرداری اهر/کاهش تخلفات با راه اندازی سیستم آنلاین و اتوماسیون اداری

شهردار اهر از کاهش مراجعات مردمی با تجمیع ادارات شهرداری خبر داد.

کاهش  مراجعات مردمی با تجمیع ادارات شهرداری اهر/کاهش تخلفات با راه اندازی سیستم آنلاین و اتوماسیون اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر محمد سرقینی امروز در آئین کلنگ زنی فاز دوم ساختمان جدید شهرداری اهر  اظهار داشت: این پروژه چند منظوره  با اعتباری معادل 16 میلیارد ریال با مساحت یک هزار مترمربع در چهار طبقه سازه‌ای در زمین شهرداری اهر اجرا می‌شود. 

وی گفت: این مجموعه  شامل زیرزمین انباری تجاری، همکف تجاری، طبقه اول اداری و طبقه دوم سالن اجتماعات است که قسمت تجاری و فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اهر همکف این مکان تا پایان سال‌جاری راه اندازی خواهد شد.

سرقینی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری شورا و شهرداری  برای کاهش مراجعات به ساختمان‌های مختلف و جلوگیری از تلف شدن وقت مردم اقدام به تجمیع ادارات در ساختمان مرکزی نمودیم که خوشبختانه این امر رضایت مردم و کاهش بار ترافیکی را در این مسیر بدنبال داشته است

 وی همچنین در این مراسم افزود: با آنلاین کردن سیستم اداری و اتوماسیون موجب کاهش  تخلفات و صرفه جویی در وقت شهروندان شده  است.

 شهردار اهر با ارائه گزارشی از سال گذشته گفت: بیش از ۹۸درصد بودجه پیش بینی  تا امروز تحقق یافته که ۳۰ درصد در هفت ماه اول  و ۶۷ درصد در ۵ ماهه‌ای که مدیریت تغییر یافته تحقق یافته است.

وی به لایحه بودجه ۹۹ نیز اشاره کرد و افزود: این بودجه با افزایش نسبی تقدیم شورای شهر شده که منتظر تایید در هیات تطبیق فرمانداری و ابلاغ جهت اجرا هستیم.

این مقام مسئول یاد آور شد: بودجه سال ۹۹  با تحلیل کارشناسی و دقیق و با در نظر گرفتن میزان تورم چندساله و افزایش سهم شهرداری از ارزش افزوده و مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی و درآمدهای شهرداری و تعمیم باهزینه ها و پروژه های عمرانی و میزان افزایش حقوق کارگران و کارمندان تدوین شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول