اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مبتلایان به کرونا در ترکیه به 9217 نفر رسید

آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه به سرعت در حال افزایش است و بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به 9217 نفر و قربانیان نیز به 131 نفر رسیده‌اند.

مبتلایان به کرونا در ترکیه به 9217 نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ وزارت بهداشت ترکیه روز یکشنبه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 23 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این ویروس در ترکیه به 131 نفر رسیده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ترکیه، طی 24 ساعت گذشته از 9982 نفر تست ابتلا به ویروس کرونا گرفته شد که تست 1815 نفر مثبت بود تا شمار مبتلایان به این ویروس در ترکیه به 9217 نفر برسد.

طی 24 ساعت گذشته 35 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور بهبودی خود را بدست آوردند تا مجموع بهبودیافتگان در این کشور به 105 نفر برسد.

 

از سوی دیگر در پی تشدید شیوع ویروس کرونا در ترکیه، معاون بانک مرکزی ترکیه گفت که این کشور با حداقل زیان،‌ این بحران را سپری خواهد کرد.

وی گفت که دستاوردهای اقتصادی ترکیه طی مراحل گذشته به تقویت توانایی این کشور برای مقابله با بحران کرونا کمک کرده است.

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه نیز چند روز پیش با صدور دستور لغو تمام پروازهای خارجی این کشور، از مردم خواست در خانه‌های خود بمانند و مقررات محدودیت ترددهای درون شهری را نقض نکنند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول