اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ایجاد ۴ فروشگاه اینترنتی در شهرستان رازوجرگلان

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان رازوجرگلان از ایجاد و راه‌اندازی ۴ فروشگاه اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

ایجاد ۴ فروشگاه اینترنتی در شهرستان رازوجرگلان

ناصر قدیمی در مصاحبه با خبرنگار فارس در راز و جرگلان با اشاره به آخرین اقدامات درباره راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی در سطح شهرستان راز و جرگلان اظهار کرد: ۴ فروشگاه اینترنتی در سه بخش مرکزی، جرگلان و غلامان راه‌اندازی شده است.

وی ۲ فروشگاه را در شهر راز، یک فروشگاه را مربوط به جرگلان و فروشگاه دیگر را در غلامان اعلام کرد و افزود: این تعداد از فروشگاه بر مبنای تقاضای مالکان و فروشندگان این فروشگاه‌ها بوده و در صورت درخواست سایر واحدهای صنفی امکان افزوده شدن واحدهای صنفی جدید به لیست فروشگاه‌ها وجود دارد.

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان رازوجرگلان همچنین در ادامه افزود: در شهرستان ۲۰ واحد صنفی نیز به‌صورت پیامکی و ارسال با پیک آماده ارائه خدمات و رفع نیازهای مایحتاج اساسی شهروندان این شهرستان هستند.

وی در پایان از شهروندان خواست با توجه به ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی در شهرستان، رفت‌وآمدهای خود برای خریدهای مایحتاج اساسی را تنها به خریدهای اینترنتی موکول کنند.

گفتنی است شهرستان مرزی راز و جرگلان ازجمله محروم‌ترین شهرستان‌های استان ازنظر شاخص‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی است و بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکنون از مجموع ۳۰۱ مبتلابه ویروس کرونا در استان، ۷ نفر مربوط به این شهرستان بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول