اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ارائه اطلاعات علمی موثق و معتبر از ابعاد بیماری کرونا توسط پژوهشگاه رویان/ سمینار آنلاین با حضور متخصصان خارجی برگزار می‌شود

معاون رویان از طرح مباحث علمی تخصصی بیماری کرونا با هدف ارایه اطلاعات موثق و معتبر به مردم و کمک به حل و درک مشکل در کشور خبر داد و گفت: به زودی سمیناری آنلاین با حضور متخصصانی از سراسر دنیا برگزار خواهیم کرد.

ارائه اطلاعات علمی موثق و معتبر از ابعاد بیماری کرونا توسط پژوهشگاه رویان/ سمینار آنلاین با حضور متخصصان خارجی برگزار می‌شود

روح‌الله فتحی معاون آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از تولید محتوای آموزشی برای مخاطبان و برگزاری سمینار تخصصی با حضور متخصصان در موضوع کرونا با هدف کمک به جامعه تخصصی برای حل مشکل و کمک به جامعه عمومی برای درک مشکل خبر داد. 

وی اظهارداشت: تلاش کرده‌ایم که این مباحث علمی به گونه‌ای مطرح و بیان شود که هم به کار جامعه عام و هم به کار جامعه علمی کشور بیاید. در این مباحث علمی تاثیر کرونا بر انواع بیماران را با متخصص مربوطه باز می‌کنیم و برای مثال تاثیر کرونا بر بیماران قلبی را با متخصص قلب مطرح کرده‌ایم.

فتحی افزود: علاوه بر این، با متخصصانی از کشورهای دیگر این مباحث را دنبال می‌کنیم و ماحصل این بحث‌های علمی به صورت ویدئو از طریق معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان در حال انتشار است.

معاون آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی تاکید کرد: انتشار این محتوای آموزشی علمی توسط پژوهشگاه رویان برای مخاطبان اعتبار ایجاد می‌کند و یکی از اهداف این اقدام، ارایه اطلاعات موثق علمی و دارای اعتبار به مخاطبان است.

*برگزاری سمینار آنلاین با حضور متخصصانی از سراسر دنیا

معاون آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی تصریح کرد: به زودی قرار است سمینار آنلاینی با حضور متخصصانی از سراسر دنیا با موضوع کرونا برگزار شود که این متخصصان ابعاد مختلف بیماری ناشی از ویروس کرونا را بررسی کنند. این اقدام یک تجمیع اطلاعات درباره کرونا است و ان شالله به جامعه تخصصی برای حل مشکل و به جامعه عمومی برای درک مشکل کمک خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال رایزنی با وزارت بهداشت برای برگزاری این سمینار هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول