اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پلمب 356 باب «سوئیت و منزل مبله شبانه» غیرمجاز در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمب 356 باب سوئیت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در شهرهای بندر عباس و قشم خبر داد.

پلمب 356 باب «سوئیت و منزل مبله شبانه» غیرمجاز در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: با توجه به انتشار سریع و گسترش ویروس کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از شیوع آن در سطح استان طرح تشدید مقابله با اجاره منازل مبله غیر مجاز با جدیت در دستور کارمأموران پلیس امنیت عمومی استان قرارگرفت .

وی افزود: علی رغم ابلاغ عدم پذیرش میهمان به کلیه مراکز اقامتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متاسفانه تعدادی افراد سود جو با تبلیغ وسیع در سطح فضای مجازی و حقیقی اقدام به اجاره خانه‌های مبله به مسافران کرده اند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: مأموران در اجرای مصوبات قرار گاه استانی مقابله با ویروس کرونا و هماهنگی قضائی با اجرای طرح نظارتی و ارتقاء امنیت اجتماعی تعداد 356 باب سوئیت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در شهرستان بندر عباس و قشم را شناسایی و پلمب کردند .

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در سطح استان ، نیروی انتظامی با جدیت و اقتدار به صورت مستمر با اقدامات مجرمانه این افراد سودجو و فرصت طلب قاطعانه برخورد و آنها را به دستگاه قضائی معرفی می کند، ضروری است شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان هرگونه اخبار واطلاعات مرتبط با فعالیت های غیر مجاز اماکن اقامتی را ازطریق تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی ودر مرکز استان به شماره تماس 07621821527 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول