اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پلمب 36 واحد صنفی غیر ضروری در کمیجان

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از پلمب 36 واحد صنفی با فعالیت غیر ضروری در طرح بازدید از واحدهای صنفی مختلف به منظور طرح مقابله با ویروس کرونا در سطح این شهرستان خبرداد.

پلمب 36 واحد صنفی غیر ضروری در کمیجان

سعید فراهانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و احتمال ابتلای شهروندان به این بیماری، اقدامات پیشگیرانه پلیس در این زمینه در سطح شهرستان کمیجان تشدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: مأموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کمیجان در طرح  مقابله با ویروس کرونا از واحدهای مختلف صنفی اقامتی، تفریحی، ورزشی و... در سطح این شهرستان بازدید و 36 واحد صنفی با فعالیت غیر ضروری را در این شهرستان به دلیل انجام تخلفات مختلف و عدم توجه به مصوبات کمیته پدافند زیستی پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی و ایمنی و تعطیلی هرگونه اجتماعات غیرضروری به منظور پیشگیری از شیوع روز افزون ویروس کرونا در سطح جامعه افزود: پلیس برای حفظ سلامت و امنیت روانی مردم برابر قانون با متخلفان برخورد کرده و از هیچ تلاش و کوششی برای ارتقاء ایمنی شهروندان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول