اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

فرصت دفاع پایان‌نامه دانشجویان ارشد مشمول سنوات کوتاه‌تر شد/ تیر۹۹ مهلت دفاع

معاون آموزشی دانشگاه تهران از تغییر مهلت قانونی دفاع پایان‌نامه برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد با شش نیم سال تحصیلی و مشمول سنوات خبر داد.

فرصت دفاع پایان‌نامه دانشجویان ارشد مشمول سنوات کوتاه‌تر شد/ تیر۹۹ مهلت دفاع

حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، از تغییر مهلت قانونی دفاع پایان‌نامه برای برخی دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

وی اظهارداشت: اخیرا شورای آموزشی دانشگاه مصوبه‌ای درباره تغییر مهلت قانونی دفاع پایان‌نامه فقط برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد با شش نیم سال تحصیلی و مشمول سنوات داشته است.

حسینی گفت: تعداد این دانشجویان زیاد نیست و طول تحصیل حداکثر ۲۵ درصد دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در این دانشگاه به ۶ نیم‌سال می‌کشد.

*فرصت دانشجویان ارشد مشمول سنوات برای دفاع کوتاه‌تر شد

معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره مصوبه توضیح داد: تا پیش از این دانشجویان دوره کارشناسی ارشد با شش نیم سال تحصیلی برای دفاع پایان‌نامه تا پایان شهریور فرصت داشتند.

وی ادامه داد: اما تجربه نشان داده که تقاضا برای دفاع پایان‌نامه در شهریور بسیار زیاد است و با مصوبه شورای آموزشی دانشگاه مقرر شد دانشجویان دوره کارشناسی ارشد با شش نیم سال تحصیلی و مشمول سنوات تا پایان تیر ۹۹ پایان‌نامه‌های خود را دفاع کنند و تقریبا ۲ ماه زمان آنان برای دفاع کمتر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول