اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

جهش تولید اولویت منابع سرمایه‌گذاری موقوفات کردستان است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: اولویت منابع سرمایه‌گذاری موقوفات کردستان جهش تولید و اشتغال است.

جهش تولید اولویت منابع سرمایه‌گذاری موقوفات کردستان است

حجت الاسلام محمد کاروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: تلاش در راستای عملیاتی کردن این شعار باید اولویت همه مردم و مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: عناوینی که از سوی مقام معظم رهبری در طلیعه هر سال مطرح می‌شود مربوط به یک نهاد و قوه خاص نیست و همه در این راستا باید بنا به توان نقش‌آفرینی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه این اداره‌کل با تمام توان در زمینه حفظ، نگهداری و افزایش بهره‌وری موقوفات برای تحقق شعار سال گام بر خواهد داشت، گفت: سرمایه‌گذاری و افزایش بهره‌وری موقوفات گام نخست در زمینه تحقق شعار سال است.

کاروند افزود: موقوفات ظرفیت مناسبی برای تولید و اشتغال هستند و این اداره کل آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان  زمینه‌های متنوع اقتصادی را دارد.

 وی خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه موقوفات می‌توانند شرایط لازم برای ایجاد اشتغال و کارگاه‌های تولیدی را فراهم آورند که تحقق این مهم نیاز به همکاری تمام نهادها و خیرین حوزه تولید است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول