اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کمک 4 میلیاردی خیران کرمانشاهی برای مقابله با کرونا

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه، از اهدا بیش از ۴ میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات و اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا خبر داد.

کمک 4 میلیاردی خیران کرمانشاهی برای مقابله با کرونا

سیداردشیر شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشا با اشاره به همکاری خیران سلامت استان  برای مقابله با کرونا، اظهار داشت: با فعالیت‌های انجام شده از سوی مجمع خیرین سلامت استان و کمک و همراهی خیرین نیک‌اندیش، حدود 4 میلیارد و 404 میلیون و440 هزار ریال برای مقابله با کرونا به مراکز مختلف اهدا شده است و اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گرفته است.  

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه ادامه داد: خریداری دو دستگاه استخراج اتوماتیک اسیدهای نوکلئیک DNA و RNA و کیت‌های مربوطه برای انجام آزمایش تشخیص نهایی بیماران مشکوک به کرونا جهت استفاده در آزمایشگاه معاونت بهداشتی و آزمایشگاه بیمارستان گلستان، اهدا یک دستگاه احیا تنفسی بای پپ(BIPAP) به بیمارستان گلستان و 21 دستگاه پالس‌اکسی‌متر و تب‌سنج لیزری به بیمارستان گلستان و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از جمله اقدامات انجام شده توسط مجمع خیرین سلامت استان است..

 اهدا ماسک، دستکش، شیلد، مواد ضدعفونی کننده دست به مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه، تهیه مواد گندزدایی سطوح  معابر شهری و قراردادن آن در اختیار  سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه برای انجام اقدامات لازم، پرداخت 114 کمک هزینه تهیه مواد بهداشتی به بیماران نیازمند تحت پوشش شورای عالی بیماران خاص استانداری کرمانشاه به بیماران نیازمند و صعب‌الاعلاج از دیگر خدمات ارائه شده توسط مجمع خیرین سلامت استان برای مقابله با کرونا بوده که شهبازی به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول