اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پارک‌های جنگلی زنجان در روز طبیعت میهمان نمی‌پذیرد

مسؤول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس درب همه پارک‌های جنگلی در روز طبیعت بسته است.

پارک‌های جنگلی زنجان در روز طبیعت میهمان نمی‌پذیرد

مهدی نوربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به این که این روزها به علت شیوع ویروس کرونا و به منظور قطع زنجیره شیوع این ویروس مردم باید در خانه بمانند، اظهار کرد: بدین منظور بوستان‌ها و پارک‌های جنگلی در استان زنجان هیچ گردشگر و میهمانی را نمی‌پذیرد.

مسؤول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: از همه شهروندان درخواست داریم از مسافرت‌های خود به طبیعت جدا پرهیز کرده و از هر گونه تجمع انسانی در محیط‌های اشاره شده خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای جلوگیری از حضور مردم در طبیعت اندیشیده شده است، خاطر نشان کرد: بر اساس تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بسته شدن درب بوستان‌ها و پارک‌های جنگلی نه تنها در استان زنجان بلکه به صورت سراسری در تمام استان ها کشور انجام می‌شود.

وی همچنین از مردم خواست در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند و اظهار کرد: بارش شدید باران در سطح استان و امکان سیلابی شدن مسیل ها و همچنین احتمال طغیان رودخانه‌ها در پیش‌بینی هواشناسی اعلام شده است.

نوربخش با بیان اینکه در روزهای پربارش رودخانه‌های استان از افزایش حجم آب برخوردار شده و مردم و گردشگران نباید به محدوده این مکان‌ها ورود کنند، تصریح کرد: همچنین به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، توقف نکردن در حاشیه رودخانه‌ها را ضروری است و تاکید می‌شود شهروندان در این روزها در خانه بمانند و از تردد در بیرون خودداری کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول