اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

راه‌اندازی ۶ سامانه الکترولیز نمک طعام در استان گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از راه‌اندازی ۶ سامانه الکترولیز نمک طعام به‌منظور ضدعفونی کردن معابر عمومی از طریق آب‌ژاول خبر داد.

راه‌اندازی ۶ سامانه الکترولیز نمک طعام در استان گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید محسن حسینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همکاران بنده در اداره آب و فاضلاب از همه ظرفیت‌ها برای کنترل شیوع کرونا استفاده کرده است، اظهار کرد: در روزهای کرونایی گیلان مصرف آب در گیلان به‌شدت با افرایش مواجه بوده است و مجبور شدیم به‌منظور جلوگیری از قطعی آب از همه ظرفیت‌های ذخیره آب استفاده کنیم و مشکلی دراین‌باره وجود ندارد.

وی با اشاره به افتتاح سامانه گندزدایی پیشرفته در شهرستان لاهیجان گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارها در کنترل شیوع کرونا گندزدایی معابر عمومی است به همین دلیل امروز توانستیم سامانه گندزدایی پیشرفته الکترولیز نمک طعام را در لاهیجان افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اذعان به اینکه در سامانه گندزدایی پیشرفته در لاهیجان روزانه پنج هزار محلول گندزدایی تولید می‌شود، افزود: در این سامانه پیشرفته روزانه پنج هزار محلول آب‌ژاول برای گندزدایی در لاهیجان تولید می‌شود.

حسینی از راه‌اندازی چند سامانه الکترولیز نمک طعام در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: در هفته‌های گذشته توانستیم ۶ سامانه الکترولیز نمک طعام با میزان تولید ۳۵ هزار لیتر آب‌ژاول در گیلان راه‌اندازی کنیم‌.

وی با تأکید بر اختصاص ۲۹ هزار لیتر آب‌ژاول به نهادهای خدمات رسان استان تصریح کرد: استفاده از آب‌ژاول یکی از بهترین راه‌ها برای ضدعفونی کردن معابر عمومی است و تاکنون ۲۹ هزار لیتر آب‌ژاول در اختیار بیمارستان، ارتش، سپاه پاسداران و شهرداری‌ها قرارگرفته است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول