اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بسیجیانی که پس از ضدعفونی شهر برای اهدای خون به خط شدند

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان مبارکه گفت: با همت نیروهای بسیجی گردان امام حسین(ع) مبارکه و با توجه به کمبود نیاز خون کشور، با 70 نفر از نیروهای بسیجی گردان با رعایت بهداشت کامل فردی به سازمان انتقال خون استان اصفهان مراجعه کرده و در این کار خیر سهیم بودیم.

بسیجیانی که پس از ضدعفونی شهر برای اهدای خون به خط شدند

مصطفی جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مبارکه با اشاره به اقدامات انجام‌شده گردان امام حسین (ع) مبارکه در خصوص بیماری کووید 19، گفت: گردان امام حسین (ع) مبارکه از 14 اسفند در بحث ویروس کرونا وارد عمل شد و تقریباً 27 روستای شهرستان مبارکه در دو مرحله ضدعفونی شد.

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان مبارکه ادامه داد: این ضدعفونی در شهر مجلسی در دو مرحله، شهرک صنعتی مبارکه و دو شرکت قند نقشه جهان و چینی زرین در یک مرحله و قسمت‌هایی از شهر مبارکه باهمت نیروهای بسیجی گردان ضدعفونی گردید و در کنار این ضدعفونی ۲ هزار و ۵۰۰ بسته‌ی بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی‌کننده توزیع شد.

وی با اشاره به جزئیات این اقدام نیکوکارانه، خاطرنشان کرد: درمجموع ۱۲۳ نفر در کار ضدعفونی کردن شهرها و روستاها به‌صورت نوبتی و روزانه ۱۵ الی ۲۰ نفر در این کار خیر ما را یاری کردند و حتی بسیجیانی بودند که اقلام بهداشتی، دستگاه سم‌پاشی و تراکتور تهیه کردند.

70 نفر از نیروهای گردان برای اهدای خون به خط شدند

جلالی با اشاره به اهدای خون ۷۰ نفر از نیروهای گردان، افزود: امروز با توفیق خداوند و همت نیروهای بسیجی گردان امام حسین (ع) شهرستان مبارکه و با توجه به اینکه به کمبود نیاز خون کشور، با ۷۰ نفر از نیروهای بسیجی گردان با رعایت بهداشت کامل فردی به سازمان انتقال خون استان اصفهان مراجعه و در این کار خیر سهیم بودیم.

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان مبارکه اظهار کرد: سازمان انتقال خون استان اصفهان با شنیدن خبر انتقال خون ۷۰ نفر از نیروهای بسیجی گردان امام حسین (ع) شهرستان مبارکه، خوشحال شد و به استقبال ما آمد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت گردان امام حسین در تورهای ایست و بازرسی، گفت: گردان امام حسین (ع) در بحث ایست و بازرسی‌هایی که برای عدم تردد افراد غیربومی شهرستان مبارکه در نظر گرفته‌شده است، حضوری فعالی داشت. 

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ج۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول