اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهم‌ترین‌های ورزشی‌ بهمن 98| خداحافظی «الله‌کرم استکی» از تیم ملی هندبال/ ماجرای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

مهم‌ترین اتفاقات ورزشی استان اصفهان در بهمن سال 1398 را در این گزارش مرور می‌کنیم.

مهم‌ترین‌های ورزشی‌ بهمن 98| خداحافظی «الله‌کرم استکی» از تیم ملی هندبال/ ماجرای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ورزش اصفهان در سال ۹۸ اتفاقات متفاوت تلخ و شیرین زیادی را به خود دید و از همین رو قصد داریم در گزارش‌هایی سلسله‌وار به بررسی مهم‌ترین اتفاقات ورزشی اصفهان در هر ماه سال ۹۸ بپردازیم.

مهم‌ترین رویداد‌های ورزشی استان اصفهان در بهمن ماه ۹۸

✅ در روز یک بهمن فرزانه فصیحی با ثبت رکورد جدید ملی و حدنصاب تعیین شده با نظر اعضای سازمان تیم‌های ملی به ترکیب تیم ملی دعوت شد؛ رضا قاسمی نیز با توجه به ثبت رکورد قابل توجهش و اختلاف ناچیز با رکورد ورودی با نظر اعضای سازمان تیم‌های ملی به ترکیب تیم ملی دعوت شد.

✅ در روز یک بهمن مجمع انتخاباتی هیأت نجات غریق استان اصفهان برگزار شد که پس از برگزاری انتخابات و از مجموع ۱۹ رأی اعضای مجمع، محسن تابش‌فر با کسب تمامی آرا برای ۴ سال به عنوان رئیس هیأت نجات غریق استان اصفهان انتخاب شد، تابش‌فر در دوره قبلی نیز ریاست این هیأت را برعهده داشت.

✅ در روز ۵ بهمن الله‌کرم استکی بعد از تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی و راه نیافتن ایران به جمع ۴ تیم برتر در نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا از تیم ملی خداحافظی کرد؛ الله‌کرم استکی سال‌ها در تیم ملی ایران و در رده‌های سنی مختلف بازی کرد و افتخار آفرید.

✅ در روز ۹ بهمن صحبت‌های زیادی از نهایی شدن مذاکرات فدراسیون با امیر قلعه‌نویی انجام شد اما هیچ خبر رسمی منتشر نشد؛ همچنین مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان مخالفت خود با جدایی قلعه‌نویی را بیان کرد. در روز ۱۷ بهمن اما امیر قلعه‌نویی پس گذشت یک ماه از مذاکراتش با مدیران فدراسیون از منتفی شدن حضورش در تیم ملی فوتبال  در صفحه شخصی خود خبر داد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: «هیچگاه از جنگ فرار نکرده‌ام و از پذیرفتن چالش‌ها شانه خالی نکردم. پیشنهادی جدی و نهایی برای قبول مسئولیت تیم ملی کشورمان داشتم اما نتوانستم خودم را قانع کنم تا این پیشنهاد را بپذیرم.»

✅ در روز ۱۳ بهمن مجمع انتخاباتی هیأت کبدی استان اصفهان برگزار شد که سیداحمد حجازی، محسن معتمدی و حمید شهبازی نامزد‌های ریاست هیأت کبدی استان اصفهان بودند که پیش از برگزاری مجمع حجازی انصراف خود از حضور در انتخابات را اعلام کرده بود. به این ترتیب انتخابات با حضور ۲ نامزد برگزار شد و در پایان از مجموع ۱۶ رأی، شهبازی و معتمدی هرکدام ۸ رأی کسب کردند و به همین دلیل قرار شد دور بعدی انتخابات با حضور یکی از اعضای مجمع که غایب بود، برگزار شود. در روز ۳۰ بهمن در مجمع انتخاباتی که برگزار شد، رقابت سخت و نفس‌گیری بین ۲ کاندید یعنی حجازی و معتمدی وجود داشت و در پایان از مجموع ۱۷ رأی شهبازی با کسب ۹ رأی به عنوان رئیس جدید هیأت کبدی استان اصفهان انتخاب شد، معتمدی نیز در این مجمع موفق به کسب ۸ رأی شد.

✅ در روز ۲۱ بهمن مسابقات یخ نوردی کاپ آسیا ۲۰۲۰ در مدرسه یخ نوردی میگون در دو ماده سرطناب و سرعت برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند؛ در ماده سرطناب محمدرضا صفدریان و عماد حسینی از اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند، صفدریان در ماده سرعت نیز نایب‌قهرمان شد.

✅ در روز ۲۲ بهمن در هفته نخست لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه هزاع بن‌زاید مهمان العین امارات بود و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد.

✅ در روز ۲۳ بهمن مجمع انتخاباتی هیأت هندبال استان اصفهان برگزار شد که انتخابات با حضور تنها یک نامزد برگزار شد و در پایان از مجموع ۱۹ رأی، حسن افتخاری با کسب تمامی آرا برای ۴ سال آینده به عنوان رئیس هیأت هندبال استان اصفهان انتخاب شد.

✅ در روز ۲۹ بهمن در هفته دوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم سپاهان اصفهان در قطر و در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السد رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر متحمل شکست شد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/م۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول