اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

کانون‌های فرهنگی و تربیتی با تولید ماسک به جنگ کروناویروس رفتند

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از تولید ماسک‌های بهداشتی به منظور مقابله با کروناویروس در کانون‌های فرهنگی و تربیتی در استان‌ها، خبر داد.

کانون‌های فرهنگی و تربیتی با تولید ماسک به جنگ کروناویروس رفتند

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش  به عنوان مکمل فعالیت‌های آموزشی و تربیتی و یکی از محیط‌های یادگیری نظام تعلیم و تربیت هستند که سالانه به ۴میلیون دانش‌آموز، خدمات هنری، فرهنگی و مهارتی و... ارائه می‌دهند.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی در کنار برنامه‌ریزی، تدوین، تهیه و برگزاری فعالیت‌های متنوع آموزشی و تربیتی در فضای مجازی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تداوم مباحث آموزشی طول سال برای اعضای کانون‌ها با تولید ماسک به جنگ با کرونا رفتند.

وی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی در کشور که در آنها کلاس‌های طراحی دوخت و خیاطی آموزش داده می‌شود، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش مصرف برخی اقلام بهداشتی در کشور از جمله ماسک‌های تنفسی و لباس ایزوله پرستاری، آستین همت بالا زدند و در کارگاه‌های نه چندان مجهز و با حداقل امکانات به منظور کمک به مدافعان سلامت و جبران کمبود ماسک بهداشتی در حال تولید این وسیله ضروری هستند تا ضمن کمک به جبران کمبود اقلام بهداشتی در کشور به همیاری شهروندان بپیوندند.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: تولید این نوع محصولات در این شرایط حساس کشور در زمانی که جامعه و مردم به آن نیاز دارند در واقع نوعی کار جهادی است.

وی افزود: دانش آموزان عضو انجمن‌های ۲۲گانه کانون‌های فرهنگی تربیتی در کنار مدیران، کارشناسان و مربیان زحمتکش با احساس مسؤولیت علی‌رغم تعطیلی مراکز آموزشی و پرورشی با رعایت پروتکل وزارت بهداشت و ضوابط و مقررات بهداشتی در کانون‌ها حضور پیدا کرده و به این کار انسان دوستانه و خیرخواهانه اقدام کرده‌اند.

رمضانی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون بیش از 110 هزار ماسک با هماهنگی اداره بهداشت تولید و به صورت رایگان بین مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول