اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کاهش ۵۰ درصدی مصرف سوخت در استان گیلان/ میزان ورودی به استان ۸۵ درصد کاهش‌یافته است

استاندار گیلان با اشاره به کاهش ورودی‌ها به استان گیلان گفت: طی این سه روز به‌طور متوسط ۸۵ درصد کاهش ورودی در استان داشتیم که این میزان امروز به ۸۸ درصد رسیده است.

کاهش ۵۰ درصدی مصرف سوخت در استان گیلان/ میزان ورودی به استان ۸۵ درصد کاهش‌یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از همراهی مردم در اجرایی شدن طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با اقبال مردم همراه بود و طی سه روز در کشور و نیز گیلان، به‌خوبی اجرایی شد به‌گونه‌ای که شاهد کاهش تردد مسافران و خودروها به‌عنوان یکی از اهداف اولیه این طرح بودیم.

وی با اشاره به کاهش ورودی‌ها به استان گیلان گفت: در طی این سه روز به‌طور متوسط ۸۵ درصد کاهش ورودی در استان داشتیم که این میزان امروز به ۸۸ درصد رسیده است.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان گیلان با اذعان به اینکه با اذعان به اینکه اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت شده است، بیان کرد: بر اساس آخرین آمار در سه روز گذشته نسبت به مشابه پارسال ۵۰ درصد کاهش مصرف سوخت داشتیم که بسیار حائز اهمیت است.

زارع با تأکید بر لزوم توجه اصناف به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا کشور و استان گیلان افزود: اگرچه اکثر اصناف در اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نهایت همکاری را داشتند ولی در این چند روز ۴۷۶ واحد متخلف شناسایی و پلمپ شدند.

وی با درخواست از مردم در خصوص عدم خروج از منازل در روز ۱۳ فروردین تصریح کرد: کادر درمانی استان بسیار خسته هستند‌ و اگر موج دوم کرونا در استان آغاز شود کنترل آن بسیار سخت است لذا اگر مردم می‌خواهم در این چند روز به‌خصوص روز طبیعت در منازل خود مانده و این روز را در خانه خود گرامی بدارند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول