اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ایجاد 7 نقاهتگاه سپاه در شهرستان‌های کردستان/ضدعفونی معابر به صورت روتین انجام می‌شود

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سپاه کردستان برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان استان، 7 نقاهتگاه را در شهرستان‌های استان ایجاد کرده است تا در صورت لزوم بیماران کرونایی در این اماکن پذیرش شوند.

ایجاد 7 نقاهتگاه سپاه در شهرستان‌های کردستان/ضدعفونی معابر به صورت روتین انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرهنگ علی‌اصغر منتشلو ظهر امروز در کمیته امنیتی ستاد استانی مبارزه با کرونا که به صورت ویدیوکنفرانس با حضور فرمانداران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وظیفه‌ای که به سپاه محول شده است، ۷ نقاهتگاه با بیش از 450 تخت را برای پذیرش بیماران در شهرستان‌های استان ایجاد شده است.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اذعان کرد: احتمال دارد پیک بیماری کرونا را در هفته‌های آینده داشته باشیم که در صورت نیاز از این نقاهتگاه‌ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سپاه بیت‌المقدس جز دیواندره، بیجار و دهگلان در سایر شهرستان‌های استان نقاهتگاه را مهیا کرده است.

وی افزود: ضدعفونی خیابان‌های شهری، اماکن و معابر و حواشی شهرها توسط نیروهای سپاه و بسیج استان بصورت روتین و براساس دستورالعمل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

سرهنگ منتشلو عنوان کرد: برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، سپاه کمبود نیروی انتظامی را برطرف خواهد کرد و در صورت نیاز و اگر کمبودی وجود دارد، در صورت اعلام تامین خواهد شد اگرچه در شهرستان‌ها هم براساس درخواست نیروی انتظامی، تامین نیرو شده است.

مدنی، معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز کردستان نیز در این جلسه گفت: اگرچه نقش آموزشی، اطلاع‌رسانی و سرگرمی صدا و سیما در این ایام پررنگ‌تر شده است، برنامه‌هایی برای خنثی‌سازی شایعات، اطلاع‌رسانی تولیدات ملزومات بهداشتی، تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها و برنامه‌هایی متناسب با نیاز مخاطبان تولید می‌شود.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول