اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

آمادگی اجرای مرحله دوم طرح تحول قوه قضاییه/ مختومه شدن ۴۰۰ هزار پرونده در سه ماه

معاون راهبردی قوه قضاییه از آمادگی اجرای مرحله دوم طرح تحول قوه قضاییه در سال جدید خبر داد و گفت: درسه ماه از بیش از ۸۰۰ هزار پرونده، ۴۰۰ هزار مورد به نتیجه رسیده و مختومه شد.

آمادگی اجرای مرحله دوم طرح تحول قوه قضاییه/ مختومه شدن ۴۰۰ هزار پرونده در سه ماه

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، ذوالقدر، معاون راهبردی قوه قضاییه در نخستین جلسه شورای عالی قوه قضاییه در سال ۹۹ با ارائه گزارشی از عملکرد قوه قضاییه در سال ۹۸، روند اجرایی مرحله اول طرح تحوّل قوه قضاییه در سال گذشته را تبیین کرد و از آمادگی اجرای مرحله دوم این طرح در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری سفر‌های استانی در سال ۹۸، این سفر‌ها را از اقدامات بسیار مهم سال گذشته دستگاه قضایی عنوان کرد که آشنایی با مسائل قضایی استان‎ها و نظارت بر عملکرد دادگستری‎های کل استان‎ها را به دنبال داشته و خاطر نشان کرد: در برخی از استان‎ها برای اولین بار بود که رئیس قوه یا هیأت عالی قضایی به آن استان‎ها سفر کردند و این مسأله در حل مشکلات قضایی مردم استان بسیار راهگشا بوده است.

ذوالقدر همچنین به کاهش پرونده‎های معوقه پس از صدور بخشنامه رئیس قوه قضاییه اشاره و اظهار کرد: در طی سه ماه پس از ابلاغ بخشنامه آیت‎الله رئیسی برای تعیین تکلیف پرونده‎های معوقه، از بیش از ۸۰۰ هزار پرونده، ۴۰۰ هزار مورد به نتیجه رسیده و مختومه شده که جز با همت جهادی همکاران قضایی و عنایت ویژه رئیس قوه به این موضوع، امکان‎پذیر نبود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول