اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پایش میزان رعایت اصول بهداشتی در کارگاه‌های تولیدی ابرکوه+ عکس

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه از واحدها و کارگاه‌های تولیدی این شهرستان در راستای نظارت بر رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با کووید 19 بازدید کرد.

پایش میزان رعایت اصول بهداشتی در کارگاه‌های تولیدی ابرکوه+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، با توجه به شیوع ویروس کرونا (COVID 19) در کشور و لزوم توجه جدی و به‌کارگیری اصول بهداشتی متناسب با محیط‌های کاری، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان به همراه بازرس کار، ساعتی قبل از برخی واحدهای تولیدی ابرکوه بازدید کرد.

ناصر زارع در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: این بازدیدها با هدف پایش میزان رعایت اصول بهداشتی و مقابله با شیوع کرونا، اجرای صحیح دستورالعمل‌ها و تأمین بهداشت فضای کاری واحدهای تولیدی انجام شد و تا پایان بحران کرونا، ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه افزود: به منظور حفظ سلامت جامعه کار و تولید شهرستان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دستورالعمل و توصیه‌های بهداشتی در این زمینه به تمامی بنگاه‌های تولیدی و محیط‌های کارگری ابلاغ شده است.

زارع تصریح کرد: در این راستا به کارفرمایان توصیه شده با اقدامات پیشگیرانه و نکات بهداشتی، از شیوع این ویروس در محیط‌های کارگری جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با حفظ چرخه تولید در واحدهای تولیدی، تامین امنیت بهداشتی و ایمن‌سازی فضای کاری کارگران الزامی و ضدعفونی محیط و رعایت سایر موارد بهداشتی در این محیط‌ها ضروری است.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول