اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه و بسیج به‌ خوبی روحیه و مدیریت جهادی را به نمایش گذاشتند

امام جمعه بابلسر گفت: سپاه و بسیجیان به‌خوبی روحیه و مدیریت جهادی را به نمایش گذاشتند و این جمله حضرت امام خمینی (ره) را درک کردند که فرمود اگر سپاه نبود، کشور نبود.

سپاه و بسیج به‌ خوبی روحیه و مدیریت جهادی را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابلسر، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌‌پور بعد از ظهر امروز در نشست با فرمانده سپاه شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، اظهار کرد: از اقدامات بسیار ارزشمند و اثرگذار سپاه عزیز و پاسداران و بسیجیان شهرستان تشکر و قدردانی ویژه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیجیان بابلسر به‌خوبی روحیه و مدیریت جهادی را به نمایش گذاشتند، افزود: مردم ما یک بار دیگر این جمله حضرت امام خمینی (ره) را درک کردند که فرمود اگر سپاه نبود، کشور نبود.

قلی‌پور تصریح کرد: سپاه و بسیجیان ما نقش بی‌بدیلی را در عرصه‌های گوناگون به ویژه در عرصه مقابله با کرونا و هر زمانی که بحرانی در کشور پیش می‌آید، ایفا می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه پاسداران و بسیجیان، جانانه و بدون توقع و با روحیه شهادت‌طلبی همواره در وسط میدان هستند، بیان کرد: به سهم خودم از همه گروه‌های جهادی، خیرین و عزیزانی که برای مقابله با کرونا همراهی کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه بابلسر با تقدیر ویژه از طلبه‌های جهادگر شهرستان بابلسر، خاطرنشان کرد: طلبه‌های ما انصافا وظیفه شرعی و اسلامی خود را در کفن و دفن امواتی که به واسطه بیماری کرونا از دنیا رفتند، انجام دادند.

قلی پور در پایان ضمن یادآوری جمله‌ای از امام راحل، گفت: ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول