اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رسانه‌ها در بیان واقعیت‌ها آزاد هستند/ هیچ مسوولی حق اعمال نظر بر رسانه‌ها را ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مطبوعات و رسانه‌ها با رعایت مصالح عمومی و موازین اسلامی در بیان واقعیت‌ها آزاد هستند و هیچ مسوولی حق اعمال نظر در این ارتباط را ندارد.

رسانه‌ها در بیان واقعیت‌ها آزاد هستند/ هیچ مسوولی حق اعمال نظر بر رسانه‌ها را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  محمد محمدپور بعد از ظهر امروز در نشست خبری ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: نقش و سهمی که رسانه‌ها در ارتباط با پیشگیری، کنترل و مدیریت جامعه دارند بسیار مهم بوده و فعالان این عرصه همگام با جهادگران حوزه سلامت در صف اول تلاش و مبارزه هستند.

وی افزود: اگر امروز موفقیتی از قبل همراهی مردم و آشنایی آنها با ضوابط و شرایط مراقبت‌های فردی و بهداشتی حاصل می‌شود، مرهون تلاش‌های جریان رسانه‌ای کشور است.

محمدپور ابراز داشت: پس از این، شورای اطلاع‌رسانی استانی کرونا به ریاست معاونت سیاسی استانداری و دبیری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست‌های خبری منظمی را برای پوشش کامل رسانه‌ای تصمیمات مرتبط با کرونا با حضور نمایندگان صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری برگزار خواهد کرد. 

این مسوول متذکر شد: مطبوعات و رسانه‌ها با رعایت مصالح عمومی و موازین اسلامی در بیان واقعیت‌ها آزاد هستند و هیچ مسوولی حق اعمال نظر در این ارتباط را ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این شرایط بحرانی که قرار گرفتیم، باید مراقب باشیم مطالب منتشره مورد سوءاستفاده دشمنان قسم‌خورده نظام قرار نگیرد.

وی یادآور شد: بخش عمده‌ای از مردم مراقب سلامتی خود، خانواده و همه افراد جامعه هستند اما متاسفانه تعداد محدودی هستند که هنوز اهمیت شیوع کرونا و مخاطرات آن را درک نکرده‌اند. 

محمدپور خاطرنشان کرد: ایام تعطیلات و روز طبیعت را پیش رو داریم؛ در این ارتباط رسانه‌ها وظیفه خطیری بر عهده دارند تا این تعداد اندک را نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و ماندن در خانه متقاعد کنند.

انتهای پیام/ ۶۰۰۲۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول