اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ادامه بارش‌ها تا فردا در کشور / ورود سامانه بارشی جدید از 13 فروردین

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز 13 فروردین سامانه بارشی تازه‌ای وارد کشور می‌شود و موجب بارندگی در نیمه غربی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی خواهد شد.

ادامه بارش‌ها تا فردا در کشور / ورود سامانه بارشی جدید از 13 فروردین

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، شرق کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز در برخی ساعات بارش باران و رعد و برق ادامه دارد، ضمن آن که وزش باد شدید موقت نیز با این شرایط همراه است.

وی ادامه داد: روز سه ‌شنبه 12 فروردین در شمال شرق و شرق کشور، سواحل شرقی خزر و دامنه‌های البرز مرکزی، همچنین دامنه‌های البرز شرقی، جنوب لرستان، شمال شرق خوزستان و شمال غرب چهار محال و بختیاری بارش‌ها ادامه دارد و سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز در شرق کرمان و همچنین برخی نقاط سیستان و بلوچستان وزش باد ادامه دارد که در برخی ساعات شدید است.

ضیائیان افزود: از بعد از ظهر امروز و فردا سه شنبه در برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، قزوین، قم، اصفهان، یزد و مرکزی وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روز چهار شنبه سامانه بارشی دیگری وارد کشور می‌شود و موجب بارندگی در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب و همچنین استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز و البرز مرکزی خواهد شد.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز پنج شنبه این سامانه تضعیف شده و در استان‌های واقع در نوار شمالی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور بارش پراکنده، گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: روز جمعه در نیمه شمالی کشور و روز شنبه 16 فروردین در نوار شمالی کشور در برخی ساعات بارندگی خواهیم داشت.                                                      

ضیائیان اضافه کرد: فردا بندر عباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران فردا سه شنبه 12 فروردین نیمه ابری در برخی ساعات با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 17 و 7 درجه خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: امروز در تهران آسمان ابری و بارانی و جهت باد شمال غربی با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت است. دید افقی امروز در تهران بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 54 درصد است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول