اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

528 متخلف اقتصادی در آستارا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا تعداد بازرسی‌های صورت‌گرفته طی یک سال گذشته را 25هزار و پنج مورد دانست و گفت: در قالب این تعداد بازرسی، ۵۲۸ متخلف اقتصادی شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

528  متخلف اقتصادی در آستارا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

محسن آهنی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: طی یک سال گذشته، ۲۵هزار و پنج مورد بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی، خدماتی و تولیدی شهرستان آستارا صورت‌گرفته که ۶ هزار و ۳۰۸ مورد آن مربوط به نانوایی‌ها است.

وی با بیان اینکه در قالب این تعداد بازرسی، ۵۲۸ متخلف اقتصادی شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، گفت: برای این تعداد پرونده، دومیلیارد و ۵۷۲ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۷۱۰ ریال جریمه از سوی تعزیرات حکومتی صادرشده که متخلفان ملزم به پرداخت آن هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا بیشترین تخلفات اقتصادی را مربوط به گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم‌درج قیمت، عدم‌ارائه صورت‌حساب و عرضه خارج از شبکه دانست و افزود: بازرسی از واحدهای صنفی با هدف تنظیم بازار و اصلاح نظام توزیع عادلانه صورت می‌گیرد. 

آهنی تعداد گشت‌های مشترک طی یک سال گذشته را ۱۴۱ مورد و تعداد گشت‌های مستقل را ۶۲۴ مورد دانست و افزود: گشت‌های مشترک اداره صمت با همکاری شبکه بهداشت، شبکه دامپزشکی، آموزش‌وپرورش، اتاق اصناف، تعزیرات، فرمانداری و اماکن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در مدت‌ یادشده به ۳۰۶ مورد شکایات و گزارش‌های مردمی واصله به ستاد خبری این اداره رسیدگی شده است، تصریح کرد: مردم هرگونه تخلف اقتصادی را با شماره ۱۲۴ به بازرسان واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان اقتصادی برخورد شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول