اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مردم از هرگونه تجمع در روز طبیعت خودداری کنند

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران گفت: پلیس در تمامی شرایط پیشتاز در برقراری امنیت روحی و روانی مردم و ارائه خدمات بی وقفه در مبارزه با بحران‌ها و ناهنجاری اجتماعی است.

مردم از هرگونه تجمع در روز طبیعت خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ولی‌الله گنجیان‌مقدم امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به این که پلیس همراه در خدمت برقراری نظم و امنیت جامعه است، اظهار کرد: پلیس علاوه بر وظیفه ذاتی خود در جهت پیشگیری، مهار و کنترل بیماری کرونا همکاری‌های لازم را با مسؤولان بهداشتی و درمانی داشته است.

وی افزود: با ورود این ویروس منحوس به کشور، ماموران کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان امداد به طور شبانه روز و بدون حتی کوچکترین وقفه‌ای در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند تا خللی در امنیت و احساس امنیت که پایه و اساس همه نیازهای جامعه است، وارد نشود.

 رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان، فرصت طلبان و محتکران اقلام بهداشتی هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد خاطرنشان کرد: در این مدت عوامل انتظامی در کلانتری‌های استان موفق به کشف 53 هزار عدد ماسک، 4 هزار بطری مواد ضدعفونی کننده و 300 هزار تیوب ژل بهداشتی شدند.

گنجیان مقدم با اشاره به کاهش 53 درصدی جرائم خشن در استان نسبت به مدت مشابه در ایام نوروز سال گذشته به شعار نوروزی پلیس در سال جاری اشاره کرد و افزود: پلیس معتقد است که امنیت و سلامت خواسته همه افراد جامعه است و پلیس با همکاری و مشارکت مردم و سایر نهادهای جامعه در این مسیر تلاش کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نحواهد کرد.

وی با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اهمیت خودمراقبتی از طریق کاهش تردد شهروندان در معابرعمومی، از خانواده‌ها و هم استانی‌ها خواست در روز طبیعت از هر گونه تجمع و حضور در پارک‌های جنگلی خودداری کنند.

 رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای این طرح مستلزم مشارکت و همکاری همه آحاد جامعه و نیازمند یک حرکت و کار جهادی بزرگ است که ما باید با همدلی و همکاری همه مردم است و مهمترین مسؤولیت برای پیشگیری و غلبه بر ویروس کرونا در خانه ماندن است.

گنجیان درپایان با اعلام آمادگی کامل پلیس پیشگیری استان برای ماموریت روز 13 فروردین، به شهروندان توصیه کرد هشدار ها و توصیه‌های مسؤولان بهداشتی را جدی بگیرند و با ماندن در خانه خود در قطع زنجیره انتقال کرونا سهیم شوند.

انتهای پیام/86041/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول