اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرمانده جدید پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز معرفی شد

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش فرمانده جدید پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز معرفی شد.

فرمانده جدید پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم معارفه و تودیع فرمانده جدید پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز اظهار داشت: مردم غیور آذربایجان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش پررنگ و اثرگذار داشته و همواره در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز در خط امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش بی‌بدیلی نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: کمر طاغوت با حضور نیروی هوایی ارتش در محل اقامت حضرت امام خمینی (ره)، شکسته شد.

امام جمعه تبریز نیروی هوایی ارتش را مایه افتخار و آبروی نظام دانست افزود: دانش نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس به ویژه در عملیات والفجر ۸، موجب به هم خوردن معادلات و سازماندهی رژیم بعثی صدام شد.  

 امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده  فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم با تقدیر و تشکر از خدمات سرتیپ دوم خلبان هاشمی و امیر سرتیپ دوم خلبان رسولی  را به عنوان فرمانده جدید  پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز معرفی کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول