اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم مسؤولیت‎پذیری تک‎تک افراد جامعه در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا/ سلامت عمومی را فدای طبیعت‌گردی نکنیم

امام جمعه اقلید با تأکید بر مسؤولیت تک‎تک افراد جامعه در مقابله با کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال این بیماری از مردم خواست در خانه مانده و از بیرون رفتن در روز طبیعت خودداری کنند.

لزوم مسؤولیت‎پذیری تک‎تک افراد جامعه در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا/  سلامت عمومی را فدای طبیعت‌گردی نکنیم

حجت‎الاسلام محمدصادق طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به فرمایش امام علی (ع) در نهج‎البلاغه اظهار داشت: دنیا خانه‎ای پیچیده و تنیده در هم، همراه با بلا بوده و به فریبکاری معروف بوده که حالاتش متنوع و بی‌دوام است و ساکنان آن از حوادث ایمن نیستند.
وی با بیان اینکه تقوای الهی را نباید فراموش کرد، به بیماری کرونا اشاره کرد و رفع این بلا و شفای عاجل بیماران را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.
امام جمعه اقلید این روزها را فرصتی مناسب برای کمک و رسیدگی به همنوع به‎ویژه فقرا و کارگران فصلی خواند و از جهاد و ایثار خدمتگذاران عرصه پزشکی قدردانی کرد و یاد شهدای سلامت را گرامی داشت.
طالبی فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و با اشاره به شعار سال بر لزوم همدلی و همت بهتر و جدیت هرچه بیشتر مسؤولان در خدمت‌رسانی به مردم به‎ویژه نسل جوان تأکید کرد.
وی به لزوم قطع زنجیره انتقال در جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا اشاره کرد و از مردم خواست در خانه مانده و تنها در صورت لزوم به بیرون مراجعه کنند.
امام جمعه اقلید به مرگ برخی از هم‌وطنان بر اثر ابتلا به کرونا اشاره کرد و گفت: مدتی در خانه ماندن می تواند کمک بزرگی به قطع این زنجیره باشد ازاین‌رو هریک از ما باید احساس مسؤولیت کرده و در این راستا تأثیرگذار باشیم.
طالبی بیان داشت: دور از هم بودن اما شاد زیستن بهتر از این است که در کنار هم و عزاردار بود.
وی خود را خدمتگزار مردم نامید و از آن‎ها خواست از بیرون رفتن در روز طبیعت خودداری کنند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول