اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیش بینی ۲۹۰۰ تخت نقاهتگاهی در استان تهران توسط دانشگاه آزاد

مدیر دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران گفت: دانشگاه آزاد به شخصه حدود ۲۹۰۰ تخت در سطح استان تهران برای نقاهتگاه بیماران کرونایی مرخص شده از بیمارستان پیش بینی کرده که در حال حاضر ۵۰۰ تخت عملیاتی شده است.

پیش بینی ۲۹۰۰ تخت نقاهتگاهی در استان تهران توسط دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، محمودرضا آقامیری مدیر دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران عصر امروز در بازدید از نقاهتگاه ۲۰۰ تخت خوابی دانشگاه آزاد پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نقاهتگاه حاصل تلاش مسوولان شهرستان ورامین و پیشوا است در همه شهرستان ها فضای آموزشی دانشگاه آزاد برای ایجاد نقاهتگاه برای بیمارانی که از بیمارستان مرخص شدند و نیاز به مراقبت دارند اختصاص داده شده است این مکان ها فضاهای انتظار است اصلا در شهرها ممکن است مورد استفاده قرار نگیرد و ما هم امیدواریم که انشالله در هیچ شهری استفاده نشود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با کرونا ستاد مرکزی در استان تهران تشکیل داده است حدود ۸ کمیته فعال شده که ایجاد نقاهتگاه وظیفه کمیته پشتیبانی این ستاد است که در همه مناطق با تمام توان با ایجاد امکانات و ضدعفونی کننده ها و ابزاری که برای قرنطینه نیاز بوده انجام شده است.

آقا میری با اشاره به ایجاد نقاهتگاه در تمام مناطق استان تهران عنوان کرد: همه ارگان ها و مسوولین اعلام آمادگی کردند و وظیفه همه ما جلوگیری از گسترش این بیماری می باشد و این نقاهتگاه جز کارهایی است که در پیشوا و ورامین و رودهن و فیروزکوه و مکان های دیگر انجام می شود دانشگاه آزاد اسلامی به شخصه حدود ۲۹۰۰ تخت برای نقاهتگاه در سطح استان تهران پیش بینی کرده است که تاکنون ۵۰۰ تخت عملیاتی شده است.

مدیر دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران با اشاره به ساخت بیمارستان در پیشوا تصریح کرد: برای ساخت بیمارستان در پیشوا مسوولان محلی باید کمک کنند در حال حاضر با توجه به شرایط کشور و هزینه بالای ساخت بیمارستان به ازای هر تخت ۴ میلیارد تومان هزینه ایجاد می کند اگر بیمارستان ۵۰ تخته بسازیم باید ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کنیم.

وی ادامه داد: با کمک مسوولان محلی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی برای ساخت بیمارستان تصمیم گیری خواهد شد و این که یا بیمارستان را خودمان بسازیم و یا واگذار کنیم اولویت ما خواهد بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول