اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مدیریت جهادی و تفکر انقلابی مسؤولان مهم‌ترین اصل در جهش تولید است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران رشد اقتصادی را در گرو رونق و جهش تولید دانست و گفت: لازمه اصلی جهش تولید و تحقق آن مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است.

مدیریت جهادی و تفکر انقلابی مسؤولان مهم‌ترین اصل در جهش تولید است

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با تبریک 12 فروردین روز جمهوری اسلامی و با اشاره به نامگذاری شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان (جهش تولید) ، اظهار کرد: مهم‌ترین اصل در تحقق شعار سال عزم و اراده جدی مسؤولان بخش‌های اجرایی کشور است که باید با حمایت‌های مادی و معنوی خود به بخش تولید و رونق و جهش آن در کشور کمک کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید گام‌های جدی‌تر از سوی مسؤولان و متولیان بخش حمایت از تولید و اقتصاد کشور برداشته شود، افزود: رونق تولید و جهش آن در کشور نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است و در تمامی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر چقدر با این نوع مدیریت پیش رفتیم گره گشایی‌ها و نتایج مطلوب‌تری حاصل شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی تفکرات بیرون‌گرا و وابسته به غرب ، تصریح کرد: نسخه شفاء بخش کشور توجه به تولید و رونق آن در کشور است و هیچگاه نسخه‌های غربی و اروپایی در کشور نتوانسته است چالش‌ها و معضلات کشور را حل کند و همه مشکلات کشور با اتکاء به توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های درون کشور حل خواهد شد و باید مدیریت جهادی و تفکر انقلابی در کشور نهادینه شود.

این مسؤول در ادامه سخنان خود به نامگذاری سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب و نگاه ویژه معظم له به اقتصاد مقاومتی اشاره و تاکید کرد: نامگذاری شعار سال از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله) مسیر حرکت مسئولان و نقشه راه کشور را سال جدید مشخص می‌کند و تحقق آن هم نیازمند وحدت و همدلی همه آحاد جامعه است و با عزم ملی می‌توان به موفقیت‌های بزرگ در این زمینه دست پیدا کرد.

شکریان‌امیری به موضوع اهمیت  شعار سال با عنوان(جهش تولید ) اشاره و خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از چهل سال است در تحریم و فشار اقتصادی ظالمانه ایالات متحده آمریکا و سردمداران آن است و تنها راه نجات کشور توجه به فرمایشات و برنامه‌های راهبردی و استراتژیک رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و اتکاء به توان داخلی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مهم‌ترین الزامات کشور در جنگ اقتصادی را قوی شدن در حوزه تولید و رونق آن در کشور  دانست و ادامه داد: تکیه بر توان داخلی و رونق کسب و کار و تولید در کشور می‌تواند تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کند و با توجه به بخش تولید و رونق آن در کشور می‌توان شاهد قوی شدن بنیه اقتصادی در کشور باشیم و نتیجه این پیشرفت‌ها به قدرتمند شدن جمهوری اسلامی در تمامی بخش‌های مختلف کشور منتج شود.

وی گفت: تجربه چهل سال استقلال انقلاب اسلامی نشان از عدم وابستگی آن به بیرون و تکیه به توان داخلی است و ادامه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی هم در گرو اعتماد به جوانان مومن و متعهد و تحصیل کرده و خلاق و با انگیزه نظام اسلامی است.

انتهای پیام/86018/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول