اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وضعیت هزینه‌های درمان بیماران کرونا/ 90 درصد بر عهده دولت است

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: بیمه سلامت در بخش بستری 90 درصد و بخش درمان سرپایی نیز 70 درصد تعرفه‌های دولتی بیماران کرونایی را پرداخت می‌کند.

وضعیت هزینه‌های درمان بیماران کرونا/ 90 درصد بر عهده دولت است

کیومرث مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: پرداخت هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان مبتلا به کرونا طبق تعرفه‌های مصوب دولتی است و سازمان بیمه سلامت به عنوان سازمان حمایتی با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه آن را پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه 90 درصد هزینه‌های درمانی بیماران کرونایی و همچنین مشکوک که در بیمارستان‌های مشخص شده بستری هستند بر عهده دولت و در تعهد بیمه سلامت است، افزود: 70 درصد هزینه‌های بخش سرپایی را نیز بیمه پرداخت می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه به سامانه تلفنی 24 ساعته 1666 در راستای پاسخگویی به سوالات مردم و مشاوره در مورد ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: پرستار آموزش دیده و پزشکان متخصص پشت خطوط تلفن با هدف کاهش مراجعات هموطنان به مراکز درمانی پاسخگوی سؤالات آن‌ها هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول