اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۱۲ فروردین‌ماه، امضا شدن سند حریت و استقلال انقلاب است

مردم در سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دریچه‌های نو از مردم‌سالاری دینی و حکومت خدامحورانه انسان‌ساز را به روی عصر نامتقارن و موهون روزگار خویش گشودند و سند استقلال و حریت خود را امضاء کردند.

۱۲ فروردین‌ماه، امضا شدن سند حریت و استقلال انقلاب است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه فرارسیدن یوم‌الله دوازده فروردین؛ با صدور بیانیه‌ای سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است؛ دوازدهم فروردین؛ سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از تاریخ‌سازترین و رفیع‌ترین قله‌های سربلندی و عزّت ملت انقلابی و مؤمن ایران اسلامی است که با بصیرت و لحظه شناسی و با نه به شرق و غرب مادی و ایسم های غیر الهی؛ احسن وجه و بهترین سرنوشت را برای خود رقم زد و دریچه‌های نو از مردم‌سالاری دینی و حکومت خدامحورانه انسان‌ساز را به روی عصر نامتقارن و موهون روزگار خویش گشود و سند استقلال و حریت خود را امضاء کرد.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷، باتدبیر حکیمانه بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی (ره) با برگزاری همه‌پرسی؛ در مقابل بُهت و حِیرت دنیا؛ انقلاب نوپای اسلامی ایران با رأی حداکثری در یوم‌الله ۱۲ فروردین ۵۸ به تثبیت رسید و کورسوی امید استثمارگران و جهان خواران که نگاه مضطربی به آینده پرفرازونشیب این انقلاب عظیم قرن داشتند در این یوم‌الله به یأس تبدیل شد.

به حول و قوه الهی و بنابر فرمایشات مقام عظمای ولایت مدظله‌العالی امروز نیز مردم صبور و قهرمان ایران عزیز همان‌گونه که در طول چهار دهه با حضور مؤثر و سرنوشت‌ساز خود شگفتی‌های بسیاری را رقم زده‌اند؛ امروز نیز با استفاده از توانمندی‌های درون محور، اعتمادبه‌نفس و خودباوری؛ در مسیر تحقق گام دوم انقلاب؛ چالش‌ها و معضلات پیشرو را به فرصت تبدیل کرده و با عمل به منویات معظم له وعده صادق الهی را جاری و ساری خواهند کرد؛ انتنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم...

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و گرامیداشت سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت، سربلندی و توفیق تمام خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی، علی‌الخصوص مجاهدین عرصه سلامت را از درگاه حضرت حق عاجزانه مسئلت دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول