اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نقاهتگاه شهید شیخی ابرکوه آماده پذیرش بیماران کرونایی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: سالن ورزشی شهید شیخی شهرستان ابرکوه به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی که مراحل درمان را طی کرده اند، از روزهای آینده آماده پذیرش خواهد بود.

نقاهتگاه شهید شیخی ابرکوه آماده پذیرش بیماران کرونایی

مهدی ابرقویی در گفتگو با خبرنگار فارس در ابرکوه، از بازدید حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از نقاهتگاه شهید شیخی شهرستان خبر داد و گفت: بر طبق مصوبه شورای تأمین و ستاد مبارزه و مقابله با ویروس کرونا، سالن ورزشی شهید شیخی شهرستان ابرکوه به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی راه‌اندازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، اذعان کرد: این نقاهتگاه با محوریت سپاه و به همت گردان امام حسین (ع) پس از طی مراحل نظافت، محلول‌پاشی و ضدعفونی، راه‌اندازی سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... به تعداد 20 تخت و برخی اقلام فوریت های پزشکی و درمانی تجهیز شده است.

ابرقویی خاطرنشان کرد: نقاهتگاه شهید شیخی که در آن اتاق‌های ویژه ای برای کادر پرستاری و نگهبانی نیز پیش‌بینی و تجهیز شده است، از روزهای آینده آماده پذیرش بیماران مبتلا به کرونا است که مراحل درمان را طی کرده و باید دوره نقاهت را نیز بگذرانند.

وی تأکید کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان و شهرستان ابرکوه از همه مردم تقاضا داریم با مشارکت جدی‌تر به عنوان محور اصلی مقابله با این بیماری، یاری گر همه مسئوولین و مدافعان سلامت بوده و از ترددهای غیرضروری جداً خودداری کنند و در انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت توصیه‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

گفتنی است جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در سفر یک روزه خود به شهرستان ابرکوه نیز از کارگاه دوخت ماسک در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر مهردشت، ایستگاه‌های غربالگری مهردشت و اسفند آباد بازدید کرد.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول