اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ترامپ: اگر برگزاری انتخابات آسان‌تر شود جمهوری‌خواهان هرگز رأی نمی‌آورند

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفت اگر انتخابات این کشور به شکل ساده‌تری برگزار شود هیچ جمهوری‌خواهی در آن پیروز نخواهد شد.

ترامپ: اگر برگزاری انتخابات آسان‌تر شود جمهوری‌خواهان هرگز رأی نمی‌آورند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت، اگر انتخابات به‌شکل آسان‌تری برگزار شود، جمهوری‌خواهان هرگز پیروز نخواهند شد.

به نوشته روزنامه «گاردین»، ترامپ در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» گفت: «آن‌ها (دموکرات‌ها) سطحی از میزان رأی را دارند که اگر با آن (اصلاح شیوه رأی‌گیری) موافقت شود، دیگر هرگز در این کشور هیچ جمهوری‌خواهی انتخاب نخواهد شد».

ترامپ در ادامه گفت، دموکرات‌ها چیزهایی درباره تعداد روزهای انتخابات و کارهایی که باید انجام شود در نظر دارند که ربطی به کارگرانی که کارشان را از دست داده‌اند و شرکت‌هایی که باید نجات داده شوند ندارد.

دموکرات‌ها در تلاش هستند اصلاحاتی را در برگزاری انتخابات اعمال کنند. رأی‌گیری اینترنتی، ثبت‌نام یک روزه و برگزاری زودهنگام انتخابات در برخی ایالت‌ها  به‌خاطر شیوع ویروس کرونا از جمله این اصلاحات پیشنهادی هستند.

حزب دموکرات آمریکا جمهوری‌خواهان را به سخت کردن روال انتخابات به‌منظور کنار گذاشتن اقلیت‌ها، مهاجران، جوانان و دیگر گروه‌ها از انتخابات متهم می‌کنند. سخنان ترامپ نشان می‌دهد که جمهوری‌خواهان به‌خوبی می‌دانند موانعی که در روال رأی‌گیری وجود دارد تا چه اندازه در بقای سیاسی آن‌ها نقش دارد.

کمیته ملی دموکراتیک آمریکا روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد این سخنان ترامپ نشان می‌دهد که سرکوب رأی‌دهندگان یکی از ترفندهای او برای انتخای مجدد به‌عنوان رئیس جمهور است.

بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده درباره انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا که توسط فاکس نیوز انجام شده است، «جو بایدن» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشروی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری، به میزان ۹ درصد از ترامپ جلوتر است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول