اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تولید و توزیع روزانه ۵ هزار ماسک به همت سازمان دارالقرآن

قائم مقام سازمان دارالقرآن از تولید و توزیع روزانه ۵ هزار ماسک توسط این سازمان و با کمک فعالان قرآنی در مؤسسات خبر داد.

تولید و توزیع روزانه ۵ هزار ماسک به همت سازمان دارالقرآن

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس درپی شیوع ویروس کرونا نهاد‌ها و گروه‌های مختلف هرکدام به نحوی به مبارزه با این ویروس می‌پردازند. عده‌ای محلول‌های ضدعفونی تهیه و توزیع می‌کنند، برخی ماسک تولید و توزیع می‌کنند و برخی هم به ضد عفونی معابر و مکان‌های عمومی می‌پردازند.

برخی از فعالان قرآنی هم در این راستا با محوریت سازمان دارالقرآن به تولید ماسک مشغول هستند تا همگام با دیگر اقشار در ریشه‌کنی ویروس کرونا نقشی ایفا کنند.

تولید ماسک توسط فعالان قرآنی

محمد ذوالفقاری قائم‌ مقام سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با فارس درخصوص این حرکت سازمان دارالقرآن گفت: باشیوع ویروس کرونا و باتوجه به تعطیلی مؤسسات و نهاد‌های قرآنی تصمیم گرفتیم تا با استفاده از ظرفیت فعالان قرآنی خصوصاً مؤسسات اقدام به تولید ماسک برای مبارزه با کرونا کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا ابتدا با برخی نهاد‌ها و اصناف مکاتباتی را انجام دادیم تا بتوانیم پارچه و مواد اولیه تهیه کنیم. به لطف خدا ملزومات اولیه فراهم شد و کار تولید ماسک با کمک برخی مؤسسات قرآنی داوطلب آغاز شد.

تولید روزانه ۵ هزار ماسک

قائم مقام سازمان دارالقرآن از تولید روزانه ۵ هزار ماسک خبر داد و گفت: استقبال فعالان قرآنی از این کار تا حدی بود که ظرفیت تولید افزایش یافت و طی دو هفته اخیر روزانه ۵ هزار ماسک تولید می‌کنیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه این ماسک‌ها رایگان توزیع می‌شوند گفت: ماسک‌های تولیدی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین در در بین عموم مردم در استان‌های مختلف و با اولویت مناطق کم‌برخوردار توزیع می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول