اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اکران بیش از ۱۳۰ بنر با محوریت نوروز کرونایی در شهر/بیش از ۲۵۰ هزار بازدید از تبلیغات مجازی نوروز کرونایی

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم بر اکران بیش از 130 بنر با محوریت نوروز کرونایی در شهر تاکید کرد.

اکران بیش از ۱۳۰ بنر با محوریت نوروز کرونایی در شهر/بیش از ۲۵۰ هزار بازدید از تبلیغات مجازی نوروز کرونایی

ابوالقاسم مقیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان در حوزه تبلیغات شهری در پی شیوع کرونا و آغاز سال جدید، اظهار کرد: امسال بنرهای نوروزی با توجه به شیوع کرونا در کشور، حال و هوای کرونایی به خود گرفت و عمدتا با محور آموزش نکات بهداشتی در شهر اکران شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به اکران بیش از ۱۳۰ بنر در سطح شهر در خصوص نوروز کرونایی، تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان برنامه‌هایی هم به مناسبت نوروز در نظر گرفته بود از جمله مسابقه ناخونده مهمون و کتابخوانی و…، ۱۰ بنر نیز در خصوص این مسابقه در شهر اکران شد.

مقیمی با اذعان به اینکه با توجه به این گسترش ارتباطات مجازی، تبلیغات در فضای مجازی محور فعالیت‌های تبلیغاتی این سازمان بوده است، خاطرنشان کرد: در دو بخش تبلیغات مجازی را پیگیری کردیم که بخشی از آن مربوط به ظرفیت‌های مردمی و اهالی هنر و رسانه که مخاطبان قابل توجهی داشتند، بود.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۲۵۰ هزار بازدید از تبلیغات سازمان در فضای مجازی صورت گرفته است، گفت: در شبکه‌های اجتماعی ایتا، تلگرام، اینستاگرام هم با محوریت مجموعه‌های پرمخاطب تبلیغات، اقدامات و برنامه‌ها صورت گرفت.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول