اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک رایگان توسط جوانان اهری/ تولید روزانه 1000 ماسک رایگان

کارآفرین جوان اهری واحد تولید ماسک را با هدف عرضه رایگان ماسک به مراکز بهداشتی درمانی راه‌اندازی کرد.

راه‌اندازی کارگاه تولید  ماسک رایگان توسط جوانان اهری/ تولید روزانه 1000 ماسک رایگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد محمدی، جوان شایسته و تحصیلکرده اهری است که با احساس مسوولیت برای فرزندان این آب و خاک و زادگاهش آستین همت را به همراه پدر و برادران بزرگوارش برای خدمت بالازده است و با تعطیلی کار اصلی خود در کارگاهش واحد تولیدی ماسک را با تولید یک هزار ماسک آغاز کرد.

 وی با فراخوان دوستانش از تبریز و تعطیلی خط تولید کارگاه خود در حوزه تولید تاروپود فرش با احساس نیاز در این موقعیت زمانی اولین واحد تولید ماسک را در کارگاهش راه‌اندازی کرده و هم‌اکنون قریب به 10 نفر از جوانان متخصص در حوزه خیاطی را به دور خود جمع کرده و با 15 ساعت کار مداوم در روز این خط تولید را سرپا نگه‌ داشته و برای خادمان سلامت به‌صورت رایگان ماسک تولید می‌کند. 

وی به خبرنگار فارس در اهر گفت: هدف از این کار فقط خدمت به همشهریانم و تامین یکی از اقلام موردنیاز منطقه بوده و جنبه انتفاعی ندارد  و تاکنون هیچ‌گونه فروش پولی نداشته و قرار است تا زمانی که نیاز منطقه باشد این خط تولید استمرار داشته باشد و به‌صورت رایگان تولیدات خود را در اختیار سیستم بهداشت منطقه و نیازمندان قرار دهیم. 

 وی معتقد است، همه ما تعهدی در قبال زادگاه خود داریم و امروز یکی از همین  روزهاست  که شهر و دیارم و همه مردم  در این وضعیت گرفتار ویروس منحوس کروناست هر آنچه که از دستمان بر می‌آید خدمتی برای زادگاهمان بکنیم، امیدوارم با این کار هر چند ناچیز خو‌د خدمتی برای مردمان مهربان و شریف شهرم کرده باشم.
 

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول