اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

در بیانیه اصناف اعلام شد| 30 هزار بازاری کهگیلویه و بویراحمدی 13 بدر ندارند

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلیویه و بویراحمد به همراه اتحادیه های صنفی و بازرسی و نظارت بر اصناف استان از شهروندان خواستند که برای سیزده بدر برنامه ریزی نکنند وموجپویش در خانه بمانیم را ادامه دهند.

در بیانیه اصناف اعلام شد| 30 هزار بازاری کهگیلویه و بویراحمدی 13 بدر ندارند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در متن پیام و بیانیه اتاق اصناف یاسوج به مناسبت 13 به در آمده است: تاریخ پر افتخار ایران اسلامی فراز و نشیب‌های متعددی را تجربه کرده که نقش محوری کسبه و بازار در آن هویداست.

از زمانی که به فرمان مجتهدزمان و حمایت معتمدین بازار مردم قلیان‌ها را‌ شکسته و استعمار پیر را به زانو درآوردند اصناف مرکز ثقل تحولات اجتماعی بوده‌اند و نتایج آزمون‌های متعدد اصناف در ادوار تاریخی با افتخار عجین بوده است.

در این بیانیه آمده است: اکنون و در تکرار تاریخ و یک آزمون بزرگ دیگر کسبه بازار، اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های سراسر استان که پس از شیوع و گسترش ویروس نامیمون کرونا در کنار استاندار محترم استان و معاونین، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بویژه جهادگران عرصه سلامت اعم از پزشکان و پرستاران با محوریت رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان و تیم زیر مجموعه آن دانشگاه و تلاشهای علمای بزرگ استان از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان و همچنین نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی به صورت خودجوش برای اجرای مطلوب" پویش در خانه بمانیم" مبادرت به تعطیلی کسب و کار خود نموده اند تا ضمن تضمین سلامت خود و خانواده‌های خویش زمینه جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک و خانمان سوز فراهم گردد.

از طرفی پایانی باشد به رنج‌ها و دردهای پزشکان و پرستارانی که حدود یک ماه است که آرزوی دیدن فرزندان، پدر، مادر و سایر اعضاء خانواده محترمشان به دلشان مانده است. 

حال بازار استان با کسبه‌ای افزون بر ۳۰هزار واحد صنفی در سراسر استان در آستانه روز جمهوری اسلامی  روز تحکیم و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وروز طبیعت بر استمرار همراهی و تعامل و هم افزایی خود با دولت محترم و برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و اجرای بهینه" فاصله گذاری اجتماعی" بر استمرار تعطیلی محل کسب و کار خود و حضور در منازل تاکید و اصرار نموده و در کنار دولت محترم و استاندار استان از قاطبه مردم با فرهنگ و با اصالت استان تقاضا دارد تا با عدم خروج از منازل زمینه پیروزی بر این ویروس منحوس را هموار و مهیا سازند. 

در خاتمه  مجموعه سازمان‌های صنفی استان با آگاهی از حسن توجه استاندار فهیم استان به مشکلات بازار و تمکین به اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی،  امیدواری کامل دارد که مجموعه مدیران استانی اهتمام جدی به رفع آسیب‌های کسب و کار در راستای دستور العمل‌های کشوری را در دستور کاری خود قرار دهند.

 

 اتاق اصناف مر کز استان کهگیلویه و بویراحمد ،اتحادیه های صنفی ، بازرسی و نظارت بر اصناف استان

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول