اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ممنوعیت حضور در مناطق تفریحی و گردشگری استان مازندران در روز طبیعت

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: هرگونه تردد و حضور در اماکن تفریحی، گردشگری و ورودی‌های شهرهای استان در روز طبیعت ممنوع است.

ممنوعیت حضور در مناطق تفریحی و گردشگری استان مازندران در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ علی دستور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان مازندران، محدودیت‌های تردد خودروهای غیربومی و غیرساکن استان و ممنوعیت ورود به پارک‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری استان مازندران در روز طبیعت اجرا خواهد شد.

وی از اجرای این طرح در همه مناطق شهری و روستایی استان نیز خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ورود تمامی افراد به مناطق تفریحی و گردشگری استان در روز طبیعت نیز ممنوع است.

دستور با اشاره به محدودیت تردد برای خودروهای غیر بومی و غیر ساکن در تمامی محورهای ورودی و خروجی استان و همچنین معابر شهری و روستایی، تصریح کرد: رانندگان خودروهایی که از این قانون سرپیچی کنند، ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خودروی آنان نیز به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: سایر رانندگان خودروهای متخلف پس از ثبت تخلف، به شهر محل سکونت خود بازگردانده می‌شوند و مراحل بعدی جریمه و توقیف در شهر محل سکونت آنان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: فعالیت تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی نظیر رستوران‌ها، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، ویلاها و سفره خانه‌های استان در روز طبیعت نیز ممنوع بوده و ضمن برخورد با متخلفان واحد صنفی آنان نیز پلمب خواهد شد.

سرهنگ دستور اظهار داشت: مقابله با بیماری کرونا مستلزم مشارکت و همکاری همه مردم عزیز است، تقاضا می‌شود تا در روز طبیعت امنیت و سلامت خانواده خود را در الویت قرار داده و  با ماندن در خانه و عدم حضور در مناطق تفریحی و گردشگری، ضمن زنده نگه داشتن این سنت دیرینه، با نیروهای پلیس همکاری کرده تا به لطف خداوند هر چه زودتر این ویروس منحوس از کشور و مردم عزیزمان دور شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول