اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اصول کلیدی ادامه آموزش‌ها در نیم‌سال جاری به دانشگاه‌ها ابلاغ شد+نامه

معاونت آموزش وزارت علوم، در دستورالعملی ۶ صفحه‌ای، اصول و قواعد کلیدی که باید در ادامه فعالیت‌های آموزشی در نیم‌سال جاری در نظر گرفته شوند را به دانشگاه‌ها اعلام کرد.

اصول کلیدی ادامه آموزش‌ها در نیم‌سال جاری به دانشگاه‌ها ابلاغ شد+نامه

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، معاونت آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دستورالعملی ۶ صفحه‌ای را درباره چگونگی ادامه نیم‌سال تحصیلی جاری در دانشگاه‌ها، با عنوان موارد مستلزم تصمیم‌گیری و اقدام در حوزه آموزش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در نیم‌سال دوم ۹۸-۹۹ را در فروردین ماه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ارسال کرده است.

در این دستورالعمل قید شده که در ایران بر اساس سیاست ستاد ملی مبارزه با کرونا، از نخستین روزهای اسفنندماه ۱۳۹۸ تا اطلاع ثانوی در سال ۱۳۹۹ تعطیلی سراسری همه آموزش‌های حضوری اعلام شده است.

این وزارت‌خانه در این دستورالعمل نکات، پیشنهادات و شیوه‌هایی در زمینه کاستن از آسیب‌های ناشی از تعطیلی آموزش حضوری در دانشگاه‌ها ارایه کرده و اصول و قواعد کلیدی که باید در ادامه فعالیت‌های آموزشی در نیم‌سال جاری در نظر گرفته شوند را اعلام کرده است.

این دستورالعمل از اینجا    قابل دریافت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول