اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تمدید اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین/ همه بوستان‌ها فردا تعطیل است

استاندار قم با اشاره به تمدید زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین از تعطیلی تمام تفرج‌گاه‌ها و بوستان‌ها در روز ۱۳ فروردین خبرداد.

تمدید اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین/ همه بوستان‌ها فردا تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس رئیس جمهور با استانداران سراسر کشور، با تبریک فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی به ویژه به مردم قم بعنوان خاستگاه انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: در جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور ، ضمن یادآوری اهمیت روز جمهوری اسلامی و نقش مردم در این پیروزی، از مردم بعنوان رکن اساسی موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در تمام دوران‌های انقلاب و بویژه در ایام مبارزه با بیماری کرونا یاد شد.

استاندار قم با تقدیر از مشارکت بالای مردم در مبارزه با بیماری کرونا، اضافه کرد: طبق آمار‌های سازمان بهداشت جهانی، ملت ایران از لحاظ کنترل و شکستن شیوع بیماری کرونا موقعیت مناسب‌تری از بسیاری از کشورهای مدعی تکنولوژی‌های بهداشتی و پیشرفته دارد و این مهم با تلاش و اهتمام مردم در رعایت موارد بهداشتی و حفظ قرنطینه خانگی و نیز پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری و دید و بازدید‌های ایام نوروز بدست آمده است.

سرمست به تلاش برای کنترل پیک شیوع بیماری در کشور اشاره کرد و افزود: سیاست مقابله با بیماری کرونا با جدیت اجرایی می‌شود و طرح‌های جاری با همراهی مردم و مدیریت کارآمد ستاد ملی کرونا و ستاد‌های استانی و نیز با فداکاری‌های کادر درمانی و پزشکان و پشتیبانی ستاد‌های مردمی و خیرین تا ریشه کن کردن این بیماری ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به تعطیلی پارک ها، تفرج گاه‌ها و اماکن تفریحی در ایام شیوع بیماری کرونا، گفت: از مردم انتظار داریم با توجه به آگاهی بخشی‌های صورت گرفته دراین زمینه، در حفظ شرایط فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه کوشا باشند .

استاندار قم به مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اشاره و تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد به محض تشخیص بیماری کرونا در مورد هر فرد، در اسرع وقت خود فرد، اعضای خانواده و محل کارش، آگاه شوند تا در خصوص پیشگیری از انتقال بیماری به دیگران و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، نسبت به قرنطینه خانگی، بستری در مراکز درمانی و یا نگهداری در نقاهتگاه‌ها اقدام شود.

وی در پایان به استمرار تعطیلی و محدودیت‌های جاری در سطح جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا این شرایط و محدودیت‌ها تا بیستم فروردین ادامه خواهد یافت و برای ایام پس از آن نیز وزارتخانه‌های کشور و و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طرحی برای اجرای پروتکل‌های لازم برای فعالیت ادارات، مراکز آموزشی و اصناف آماده خواهد کرد تا در جلسه آتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پیرامون آن تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول