اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

عطر«نسیم مهر رضوی» در بیمارستان‌ امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب پیچید

زمزمه یا علی موسی الرضا (ع) خادمیارن در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب، امروز دل‌های مشتاقان را متبرک به عطر نسیم مهر رضوی کرد.

عطر«نسیم مهر رضوی» در بیمارستان‌ امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خادمیاران آستان قدس رضوی استان کرمانشاه امروز از مدافعین خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب تجلیل به عمل آوردند.

معاون دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: ظرفیت معنوی امام رضا (ع) نه تنها در کشور، در جهان اسلام یک ظرفیت عظیمی است؛ همه عاشق امام رضا (ع) هستند و دوست دارند دست به دامن امام رضا (ع) باشند.

سلمان یاوری ادامه داد: طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی این طرح نسیم مهر رضوی در همه بیمارستان‌های کشور برگزار می‌شود و با اهدای بسته‌های تبرکی و یک وعده غذای تبرکی امام رضا (ع) به بیماران و کادر درمان، از کادر درمان که در خط مقدم تجلیل به عمل می‌آید.

وی افزود: طی روزهای گذشته یک هزار پرس غذا در بیمارستان امام رضا(ع) و گلستان پخت و توزیع شد و یک‌هزار و 500 نفر از کادر درمان تبرکی امام رضا (ع) را دریافت کردند همگی از ظرفیت امام رضا (ع) متنعم شدند.

یاوری افزود: روز گذشته 450 نفر از بیماران و کادر درمان بیمارستان فارابی نهار میهمان خوان پربرکت امام رضا (ع) بودند و از 14 نفر از کادر درمان خط مقدم این بیماری تجلیل و به پزشکان، پرستاران، بهیاران و نیروهای خدماتی بیمارستان، بسته‌های تبرکاتی اهدا شد.

وی افزود: امروز هم با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب به نیابت از ولی نعمتان حضرت رضا(ع) از سه تن از سربازان خط مقدم مبارزه با بحران کنونی با اهدا لوح تقدیر و تبرکات آستان به تمامی کادر درمان اهدا شد.

یاوری اضافه کرد: همچنین امروز هم بیماران کرونایی و غیرکرونایی این بیمارستان نهار میهمان امام رضا (ع) بودند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول