اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

در روز طبیعت گردش ممنوع/افراد خاطی جریمه سنگین می‌شوند

فرمانده انتظامی ماسال از جریمه 500 هزار تومانی برای تردد غیر ضروری برای خودروها خبر داد و گفت: خودروهایی که در روز طبیعت در تفرجگاه‌ها حضور پیدا کنند به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف می‌شوند.

در روز طبیعت گردش ممنوع/افراد خاطی جریمه سنگین می‌شوند

ارحام عفت‌دوست امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت اظهار کرد: با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم تردد خودروها و افراد در معابر، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در روز ۱۳ فروردین و حضور خانواده‌ها در منازل، تاکید می‌شود به منظور حفظ سلامت خانواده‌ها از هر گونه حضور در اماکن مذکور جلوگیری به عمل آید.

وی با بیان اینکه محدودیت‌هایی نیز در محورهای مواصلاتی شهرستان پیش‌بینی شده است، افزود: از شهروندان انتظار داریم تذکرات را جدی گرفته و در روز ۱۳ فروردین از منزل خود خارج نشوند.

فرمانده انتظامی ماسال با بیان اینکه با افرادی که توجهی نداشته و موجبات به خطر افتادن سلامت خود، خانواده و شهروندان می‌شوند برخورد جدی صورت می‌گیرد، گفت: خودروهایی که به منع تردد توجه نداشته باشند و در تفرجگاه‌ها حضور پیدا کنند به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف می‌شوند.

عفت‌دوست با اشاره به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودروهای مذکور به علت تردد غیر ضروری در معابر در شرایطی که از سوی دولت ممنوعیت تردد اعلام شده است، بیان کرد: واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی تعزیرات حکومتی به مدت یکماه پلمپ می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی تفرجگاه‌ها و پارکها در زمان طرح، مسدودسازی شده و حضور شهروندان در مکان‌های مذکور ممنوع است گفت: حضور دست‌فروشان در معابر درون و برون شهری ممنوع بوده و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول