اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اعلام محدودیت‌های تردد در روز طبیعت در شرق تهران

فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران گفت: منع تردد روز طبیعت، در پارک ها، بوستان ها، حاشیه شهرها، تفرجگاهها، مراکز تفریحی و... شرق استان اعمال خواهد شد.

اعلام محدودیت‌های تردد در روز طبیعت در شرق تهران

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس، در خصوص اعمال محدودیت های روز سیزده فروردین ماه در شهرهای شرق استان، اظهار کرد: اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری و محدودسازی تردد و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، از اولویت‌های نوروزی پلیس و روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) خواهد بود و تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

وی گفت: منع تردد در روز طبیعت به پارک‌ها، بوستان‌ها، حاشیه شهرها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی اعمال خواهد شد.

سلیمانی افزود: در روز سیزدهم فروردین (روزطبیعت) با عنایت به تعطیلی پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، مراکز تفریحی، استخرها و صنوف غیرضروری که محل تجمع افراد هستند، تردد وسایل نقلیه در معابر منتهی به این مراکز ممنوع بوده و پلیس راهور با همکاری شهرداری‌ها اقدام به بستن مسیر‌های این مراکز نموده و با رانندگان متخلف برخورد قانونی می‌کند.

فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران ادامه داد: برابر با مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در سراسر ایران اسلامی با هدف کنترل تردد و در نهایت قطع زنجیره این بیماری وسایل نقلیه ای که مالکین آنها در شرق استان تهران ساکن هستند یا مقیم استان هستند به خارج از استان تهران جلوگیری می‌کنیم. همچنین از ورود وسایل نقلیه ای که مالکین آنها خارج از استان تهران هستند یا مقیم استانهای خارج از تهران هستند به سمت استان تهران جلوگیری میشود افرادی که در این موضوع کم لطفی دارند و تخلفی در این حوزه دارند برابر با قانون مطرح شده به مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون می شوند و وسیلیه نقلیه آنها به مدت یک ماه در توقفگاه توقیف خواد شد.

وی در پایان از مردم شریف و فهیم شرق استان تهران خواست که جهت قطع زنجیره بیماری کرونا و سلامتی خود و خانواده‌هایشان و سایر افراد جامعه روز طبیعت امسال را در خانه بمانند.

انتهای پیام/67016/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول