اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

هواوی برنامه‌های گوگل را به فروشگاه آنلاین خود اضافه می کند

پس از اعمال تحریم های آمریکا علیه هواوی که به پایان همکاری این شرکت و گوگل منجر شد، طرف چینی تصمیم گرفته تا برنامه های گوگل را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کند.

هواوی برنامه‌های گوگل را به فروشگاه آنلاین خود اضافه می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل سی ان بی سی، دولت آمریکا سال قبل هواوی را در فهرست سیاه خود قرار داد و آن را به جاسوسی سایبری بر علیه ایالات متحده متهم کرد. گوگل نیز صدور مجوز استفاده از آندروید برای هواوی را متوقف کرد.

این امر موجب شد تا هواوی نیز به استفاده از سیستم عامل ها و برنامه های اختصاصی خود روی آورد و حتی دو گوشی میت ۳۰ و ۴۰ را بدون برنامه های گوگل و با برنامه های اختصاصی خود عرضه کند. این شرکت فروشگاه اینترنتی اپ گالری را نیز راه اندازی کرد.

 

هواوی حالا قصد دارد برنامه های گوگل را نیز به اپ گالری بیفزاید تا کاربران علاقمند بتوانند آنها را نصب کرده و مورد بهره برداری قرار دهند. طرف چینی امیدوار است از این طریق بر میزان استقبال از تولیدات خود و به خصوص گوشی های هوشمند جدید این شرکت بیفزاید.

هوای در سال ۲۰۱۹ به علت تحریم های آمریکا متحمل کاهش ده میلیارد دلاری درآمد شد و قصد دارد امسال این کاهش را حبران کند. سیستم عامل جدید هواوی که جایگزین اندروید می شود هارمونی نام دارد و بر روی گوشی ها، تلویزیون های هوشمند و غیره در آن واحد قابل استفاده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول