اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیام تسلیت سپاه کربلا در پی رحلت مسؤول عقیدتی سیاسی ناجا مازندران

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه کربلا طی پیام مشترکی درگذشت مسؤول فقید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت سپاه کربلا در پی  رحلت مسؤول عقیدتی سیاسی ناجا مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران و حجت‌الاسلام یدالله غلامی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در این مجموعه با ارسال پیامی ضمن تسلیت به خانواده  حجت‌الاسلام سید عبدالعلی رضایی مسئول فقید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کردند: آن مرحوم در کسوت روحانیت با اخلاق‌مداری و تعهد در سنگر نیروی انتظامی خدمات ارزشمندی را از خود برجای گذاشت.

در ادامه این پیام آمده است: امید است در ماه پرفضیلت شعبان که ماه رحمت بیکران و عنایات خاصه اهل بیت(ع) به ویژه نبی مکرم اسلام، رحمت للعالمین است؛ توجهات آن حضرت شامل حال این خدمتگزار با اخلاص شود.

درگذشت این روحانی مردمی و با اخلاص را به برادران خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی، روحانیت معظم ومردم معزز و ولایتمدار استان، به‌ویژه به خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض کرده و از خدای متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی، همنشینی با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/86004/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول