اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

خادمان آستان شیخ صدوق (ره) ۳۰ هزار ماسک در شهرری توزیع کردند

آستان مقدس شیخ صدوق (ره) به مظور مبارزه با کرونا اقدام به تهیه و توزیع ماسک بین مردم شهرری و رزمندگان تیپ فاطمیون کرده است.

خادمان آستان شیخ صدوق (ره)  ۳۰ هزار ماسک در شهرری توزیع کردند

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با شیوع ویروس کرونا و افزایش لوازم مصرفی بهداشتی همچون ماسک و مواد ضدعفونی، خادمان افتخاری آستان مقدس شیخ صدوق (ره) اقدام به تهیه و بسته‌بندی ماسک‌های قابل شست‌وشو کرده است.

 

بر همین اساس، این آستان تاکنون بیش از ۳۰ هزار ماسک آماده و بین مردم شهرری توزیع کرده است. همچنین بیش از ۵ هزار ماسک به رزمندگان تیپ فاطمیون تحویل داده شده است.

 

آستان شیخ صدوق (ره) در شهرستان ری علاوه بر توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در بین مردم، اقدام به ضدعفونی معابر شهرری کرده است و با شعار ما کرونا را شکست می‌دهیم همچنان برای مهار کرونا فعالیت می‌کند.

به گزارش فارس، امامزادگان استان تهران به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از اواخر سال گذشته تعطیل شدند و خادمان افتخاری در امامزادگان اقدام به تولید و توزیع ماسک در سطح شهر می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول