اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دعوت دانش آموز گنبدی برای ماندن در خانه

دانش آموز گنبدی پایه ششم ابتدایی در انشای مجازی خود از مردم این شهرستان خواست تا در روزهای باقیمانده از تعطیلات در منزل بمانند و از خانه بیرون نروند.

دعوت دانش آموز گنبدی برای ماندن در خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در روزها و هفته‌های اخیر که کشور عزیزمان همچون سایر کشورهای دنیا با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، فعالیت‌های آموزشی نیز در مدارس شهرستان گنبدکاووس همچون سراسر کشور در فضای مجازی در حال تشکیل و برگزاری است و معلمان فعالیت‌ها و تکالیف دانش آموزان را نیز از همین طریق بررسی می‌کنند.

در مدرسه ابتدایی غیردولتی خاطره شهرستان گنبدکاووس «الهام امینی» معلم کلاس ششم مدرسه موضوع انشای مجازی را «چند سطری درباره بیماری کرونا» اعلام می کند و دانش آموزان موظف می شوند تا درباره این بیماری چند سطری بنویسند.

«نازنین بهادری» یکی از این دانش آموزان است که در متنی کوتاه اما جالب که در ادامه مشاهده می‌کنید، ضمن تشریح وضعیت این روزهای کشور از مردم خواسته است برای شکست کرونا در منازل خود بمانند :

 سلام! من نازنین بهادری هستم می‌خواهم یک خبر مهم را گزارش دهم. کورونا ویروس به کشور ما آمده است. کرونا ویروسی است که چینیان نادان وقتی خفاش میل می‌کردند گرفتند و به مردم دنیا از جمله کشور ما فرستادند و مردم ما هم مبتلا به ویروس کرونا شدند. به دلیل وجود کرونا تمامی مدارس و ادارات تعطیل شدند. در حال حاضر بیشتر مردم در خانه مانده‌اند و ما می‌توانیم در خانه درس بخوانیم از طریق تلویزیون و کانال‌های اینترنتی، من هم همین کار را می‌کنم.

 من خیلی خیلی از پزشکان و پرستاران کشورم متشکرم، من خواهشمندم مردم ایران نکات بهداشتی را رعایت کنند و از مراجعه بی‌دلیل به بیمارستان‌ها خودداری کنند، باید بگویم که ۴۱ درصد مبتلایان به کرونا ویروس در بیمارستان‌ها هستند.

 کرونا ویروسی است مانند آنفوآلانزا ولی شدیداً واگیردارتر و خطرناک‌تر.

 در حال حاضر هیچ واکسن و دارویی برای نابودی این ویروس وجود ندارد. من باز هم تاکید می‌کنم راه پیشگیری از ویروس کرونا در این است که در خانه بمانیم و نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

 ما با هم کرونا را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول