اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس هیأت دو و میدانی اصفهان: سال 98 به اندازه 4 سال برنامه داشتیم

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان گفت: در سال ٩٨ حداقل به اندازه چهار سال گذشته اجرای برنامه داشتیم و در بین تمامی هیأت‌های ورزشی رتبه اول را از نظر اجرای برنامه کسب کردیم.

رئیس هیأت دو و میدانی اصفهان: سال 98 به اندازه 4 سال برنامه داشتیم

محمدرضا برکت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان درباره عملکرد هیأت دو و میدانی اصفهان در سال ٩٨ اظهار داشت: در سال ٩٨ حداقل به اندازه چهار سال گذشته اجرای برنامه داشتیم، در ابتدای سال برای اولین‌بار میزبان مسابقات ماراتن در اصفهان بودیم، همچنین مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور را داشتیم؛ اقدام قابل توجه دیگر برگزاری مسابقات انتخابی برای اعزام بازیکنان به مسابقات کشوری در همه رده‌ها بود.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان افزود: آوردن باشگاه سپاهان به جمع تیم‌های لیگ برتر دو و میدانی پس از چندین سال از دیگر اقدامات دو و میدانی اصفهان در سال ٩٨ بود که این تیم با وجود آماده شدن در ده روز قبل از آغاز لیگ موفق به کسب مقام دوم در بخش آقایان و مقام سوم در بخش بانوان در کشور شد و در سال آینده نیز در مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی با بیان این‌که بیش از ٩٠ درصد برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال ٩٨ عملیاتی شد، عنوان کرد: نسبت به سال گذشته بیش از ٢٠٠ درصد افزایش برنامه در استان داشتیم و در بین تمامی هیأت‌های ورزشی رتبه اول را از نظر اجرای برنامه کسب کردیم.

برکت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه استعدادیابی، تصریح کرد: باید برای سال آینده حداکثر توان خود را بر روی استعدادیابی بگذاریم و در این خصوص طی سال‌های گذشته تفاهم‌نامه خوبی با آموزش و پرورش امضا کردیم که طبق آن بتوانیم از استعدادهایی که در آموزش و پرورش است، استفاده کافی ببریم.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان با بیان این‌که لازم است در ایجاد زیرساخت‌های دو و میدانی اقدامات بیشتری صورت گیرد تا ورزش دو و میدانی اصفهان به اوج برسد، گفت: یکی از اقدامات قابل توجه هیأت بازسازی ورزشگاه انقلاب و رنگ‌آمیزی، خط‌کشی و ایجاد رختکن ورزشکاران در آن بود.

وی درخصوص مهم‌ترین هدف هیأت برای سال ٩٨ اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ما ایجاد یک پیست تارتان در اصفهان است چون فقط یک پیست تارتان در ورزشگاه انقلاب وجود دارد که آن هم بسیار فرسوده شده و نیاز به بازسازی دارد.

برکت بیان کرد: امسال تجهیزات خوبی را برای ورزش دوومیدانی تهیه کردیم و خیلی از وسایل ابتدایی که ورزشکاران برای تمرین به آن نیاز داشتند را تأمین کردیم، همچنین در نظر داریم در سال آینده دو تشک پرش ارتفاع تهیه کنیم که ورزشکاران بتوانند با تمرینات مناسب در کشور مقام کسب کنند.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان در پایان عنوان کرد: رضا قاسمی، فرزانه فصیحی و ریحانه مبینی ورزشکاران ممتاز اصفهان در سال ٩٨ بودند که قرار بود چند نفر از این ورزشکاران به مسابقات آسیایی داخل سالن اعزام شوند ولی به دلیل مشکلات ایجاد شده در چین و شیوع کرونا این مسابقات به تعویق افتاد.

انتهای پیام/63090/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول