اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت پدر شهیدان فهمیده

وزیر آموزش و پرورش در پیامی، درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت.

پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت پدر شهیدان فهمیده

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت.

در این پیام خطاب به خانواده معزز شهیدان گرانقدر فهمیده، آمده است: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج‌ محمد تقی فهمیده» پدر شهیدان سرافراز «محمدحسین و داوود فهمیده» پس از سال‌ها صبر و بردباری و پس از یک دوره بیماری، و در روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم شهید فهمیده، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.

امید که روح بلند آن مرحوم در ایامی که مزین به سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام می‌باشد، در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول